Fitness Seller

Big and Loving it!

LOL @ 46 minuut 50 op die legpress, met vervolgens het totaalbeeld :P

Ook wel funny als ie op dat vliegtuig een shake zit te maken , hij doet bijna een halve pot eiwitpoeder in z'n shaker. Die ouwe vent wat verder in het vliegtuig zit met open mond te kijken lol.
Het grappigste van alles vind ik op 27:00 als ie met een rothumeur zit te eten en zegt dat die kip z'n strot uitkomt. Daar moet ie echt die kipfilet naar binnen wurgen haha.

Laatst bewerkt:
Haha, hij kijkt er ook bij als een klein kind.

iemand id waneer de engelse dvd klaar is?

Kan iemand mij de link pm'en, thanks!

• Topic Starter Topic Starter
voor degene die heb nog niet kunnen horen, hebben jullie ACE megacodecs pack op je comp geinstalleerd, die heeft er dus echt megaveel! En het is een leuke dvd jah, tis echt een vrolijke vent, en doet lekker wat hij zelf wil met een lolletje! haha waren er maar meer van dat soort dvd's van hem!

iemand id waneer de engelse dvd klaar is?

nee ze zijn er ver over de datum die ze paar maanden geleden hebbe gegeven,
hij wilt het zet zo goed hebbe als de duitse versie heeft ie gezegd. daarom de delay.. hij zal t nou ook wel rustiger aan doen nu die retired is from stage

zou ook graag die links ontvangen via een pm
thanx alvast.

kan je de link ook eens hier doorsturen?

thanks

Mag ik hem ook? Pretty please?

Dat duurt wel ff om te downloaden, maar de trailer bewijst zeker dat hij het waard is.

Markus ruhl, echt een gruwelijke pro. Vind die plaatsing op de olympia van dit jaar nog steeds ****ed.

Mag ik ook een pm van je please. Bedankt

Meneer AnimalLegs Nieuwjaars Pm'tje alstublieft?:D

lijkt me toffe dvd.

Ah de max, wou die al lang es zien.
Zijn vorige dvd was echt de max, maar die ziet er gewoon supergrappig uit lol.

Kan ik ook een PM krijgen aub, voor mijn Nieuwjaar :)

thx

Vergeten jullie niet Animal karma te geven?!

hij staat nog maar op 8 zie ik:o

Terug
Naar boven