Fitness Seller

Big Cat afgekraakt..

• Topic Starter Topic Starter
Zwier zei:
Getbig is ook wel een van de rampzaligste boards ter wereld. Tis daar meer een circus dan wat anders.

Dat kan je wel zeggen ja.. Er loopt daar een gast rond die off-cycle elke trainingsdag 40mg halotestin neemt.. Ik bedoel.. WTF?

En BC claimt juist dat Test. de basis is voor een cycle.

Van mij niets dan lof voor Big_cat zonder dit board en de post van Big_cat zou ik deftig de mist zijn ingegaan met mijn gebruik !

Hier bij nog is even mercie aan Big_cat en het board !

give em hell J hahaha!

Mwahahaa! MrJ gaat zich ermee bemoeien op Getbig, het zal snel heel wat minder zijn daar.

Zoals op CEM staat vermeld:

I have known Big Cat for going on three years. Big Cat was always known for being a bright academic on these boards, but over these past few years, he has only gotten brighter. I have gotten to know him better over this time and not only have I counted him as a friend, but Nandi counted him as a friend. Karl also respected him very much, so much indeed that he has collaborated with Big Cat on research and publications, some yet to be published. The very fact that Karl held Big Cat in such high regard makes him part of the very core of CEM, and he would have loved having his leadership here.

Dat die gast op GB zegt dat Nandi "the master" was en BC een "poser" slaat nergens op. Waarom zou Nandi met een poser samenwerken? Zal wel een persoonlijke reden hebben waarom hij BC maar niks vind. MrJ zei het goed, PA kreeg er meestal van langs in de discussies. Maarja, PA hield zich ook liever met andere dingen bezig.

wat is eigenlijk de bedoeling achter dit topic???

Mr_J je kan het proberen maar meestal is het echt de moeite niet.

Helft van de mensen daar heeft de basisschool niet afgemaakt.

ze zeggen wat ze zelf willen en als het goed klinkt dan geloven ze het allemaal...

op GB niet echt een thread waar een zinnige discussie plaatsvindt.

Ik denk dat "Zwier" zo verbitterd is omdat hij ooit eens zwaar geowned is toen hij zijn pics postte.

Toch nog even een kleine reply. ;)

Mars zei:
Ik denk dat "Zwier" zo verbitterd is omdat hij ooit eens zwaar geowned is toen hij zijn pics postte.

Hahah idd ik kon niet meer slapen nadat 240 or burst me kritiek gaf hij heeft het lichaam waar iedere bodybuilder van droomt. Of mischien was het true adonis met zijn psychisch streroide probleem.

Ik doe niet eens de moeite me foto s op getig te posten. Als je klein ben is het daar "monster chest" als je te groot ben is het daar "eat al the gh nubain and test you can get". Niet echt erg zinvol dus.

Getbig is een circus vol clowns grappig om soms wat te lachen en te volgen. Net zoiets als idols "leed vermaak" noemen ze dat.

ok "Mars" laten we het hierbij laten en hou dit soort post voor dat soort forums.

• Topic Starter Topic Starter
MrJ give em hell!

Terug
Naar boven