XXL Nutrition

Big Cat afgekraakt..

Ach joh, getbig.com, waar hebben we het over. Werkelijk íedereen die iets voorstelt in de AAS/BB-wereld wordt daar een keer genaaid. Zo zijn de coaches van Ronnie cs. er genaaid omdat ze te bekend werden, en zo wordt een Big Cat een tijdje geroemd, totdat ie teveel credits heeft gehad naar de mening van een stel clowntjes, en dan begint het feest weer van voren af aan.

Ik voel met Big Cat mee trouwens want hier op DBB gebeurt precies hetzelfde; mensen wordt een tijdje vol lof toegediend en als het teveel wordt volgens sommige forumclowns, en ze worden jaloers, dan word je afgekraakt.

Ik ken het gevoel Catje, maar geloof opa maar: There's nothing better than to be talked about. ;)

pusher zei:
ik versta je pointe niet ivm anabole steroides en wat roddel over big cat,behalve dan dat ie test niet als basic houd.
ik bedoelde dus, so what, thats all:cool:
friendly greets

Dat is dus onzin. BC zegt juist het tegenovergestelde.

Wat een onzintopic daar op Getbig.com maar Mr J snoert die gasten mooi de mond,cool gedaan,J.

Bigcat geeft bij mijn weten ook altijd aan dat je testo moet gebruiken in elke cycle dus waar die gasten dat vandaan halen is me een raadsel.

Die ene gozer scoort echter wel een punt als ie zegt dat BC het vaak te onduidelijk brengt voor de gemiddelde leek.

De grootste debielen ontmoet je op Amerikaanse boards.
Laten we het er maar op houden dat dat komt omdat het de grootste boards zijn….

axestream zei:
Dat is dus onzin. BC zegt juist het tegenovergestelde.
idd heb het herlezen, maar ik dacht dat het de bedoeling was om bc verder af te kraken dmv een topic(zou ik nogal laag vinden) maar heb dat dus mis geintrepeteerd:eek: :D

• Topic Starter Topic Starter
pusher zei:
idd heb het herlezen, maar ik dacht dat het de bedoeling was om bc verder af te kraken dmv een topic(zou ik nogal laag vinden) maar heb dat dus mis geintrepeteerd:eek: :D

Dit topic is juist niet bedoelt om BC af te kraken.. integendeel!

Dr. Worf zei:
Dit topic is juist niet bedoelt om BC af te kraken.. integendeel!

Jawel! Mensen die continu zitten te zeiken over wetenschappelijke studies zijn heaumeaux :mad: :mad:

Ow nee......... :o toch nie!

Terug
Naar boven