Fitness Seller

Big Dawg Cycle

johndope

Cool Novice
Waardering
0
Heb wat input nodig omdat ik er nog niet helemaal uit ben

het wordt de 1e keer sth, ben momenteel 117 kg met ca 11 procent

doel is 120 kg 8 procent..

iig minimaal 12 weken
week 1 tm 12 4 Iu GS om de dag
week 1 tm 12 boldone 600mg per week
week 1 tm 4 oxy 100mg per dag
week 6 tot 12 supersustanon (mmm) 900 per week

wil eigenlijk week 1 tm 6 test propionaat erbij pakken 300 mg per week maar werd door onze begeleidster afgeraden omdat ik vorige keer al best veel testo in mn kuur had..

verder nakuren met hcg en arimidex bij de hand maar zou niet nodig zijn ivm de sth

svp mensen met sth ervaring of veel kuur ervaring reageren :D

Ziet er goed uit,
ik zou alleen de sustanon vanaf week1 doen ;),
en met de boldenone erbij zeker 14-16 weken
kuren ipv 12.
En ik zou clomid samen met nolva gebruiken als nakuur.
Na je kuur hcg is alleen je herstel uitstellen, pregnyl is
voor tijdens je kuur bro
Laat ons weten wat je van de HgH van GS vond
;)

hgh voor 12 weken zal je enkel in je portemonnee merken. veels te kort om resultaat te zien zeker met slechts 4iu eod.

-rodge

johndope zei:
Heb wat input nodig omdat ik er nog niet helemaal uit ben

het wordt de 1e keer sth, ben momenteel 117 kg met ca 11 procent

doel is 120 kg 8 procent..

iig minimaal 12 weken
week 1 tm 12 4 Iu GS om de dag
week 1 tm 12 boldone 600mg per week
week 1 tm 4 oxy 100mg per dag
week 6 tot 12 supersustanon (mmm) 900 per week

wil eigenlijk week 1 tm 6 test propionaat erbij pakken 300 mg per week maar werd door onze begeleidster afgeraden omdat ik vorige keer al best veel testo in mn kuur had..

verder nakuren met hcg en arimidex bij de hand maar zou niet nodig zijn ivm de sth

svp mensen met sth ervaring of veel kuur ervaring reageren :D

Nou heb dan niet veel kuurervaring maar zie toch al een paar fouten:

Nakuren doe je met Nolva of Clomid (arinimex en hcg zijn voor in je kuur)
En als je dit board goed in de gaten houdt de laatste tijd zie je dat je te weinig en te korte periode HGH gebruikt.

Maar snap niet wat je bedoeld met dat het afgeraden is om test prop erbij te pakken om dat je de vorige keer dat al hebt gebruikt.. ??

• Topic Starter Topic Starter
nou ja goed niet veel kuur ervaring,

ik heb gemerkt dat het nakuren en kuurschemas veel door de jaren heen veranderen.. zo was 2 jaar geleden het nog de hype om alleen clomid te pakken en nolva was alleen tegen tepelvorming..

nog langer geleden werd er met pyramideschemas gekuurd

onze begeleidster vindt dat zo nakuren goed genoeg is (nl kampioen en europees kampioen 2001 2000)

maar goed dat laat ik even in het midden hoe dat nakuren zit..

sth zal idd 16 tot 20 weken zijn maar ga nu even als worst case scenario uit van 12 weken

het gaat mij om die propionaat, om die de 1e 6 weken erbij te pakken..
met afgeraden bedoel ik te zeggen dat het advies was eerst oxy te pakken icm boldone en dan later pas weer de testo in te gaan..

mijn doel is dus harde spiermassa te pakken en niet zozeer veel kilo's

dat iemand nl. en europees kampioen is geweest zegt niet over het feit of ze al dan niet wat van aas afweten. er is de laatste jaren zoveel nieuwe informatie bij gekomen om verstandiger en beter te kuren dat je het iemand die het niet allemaal bijhoud ,maar vast houd aan wat 15 jaar geleden gebruikelijk was, niet kwalijk kan nemen dat er tegen strijdige adviezen gegeven worden.

-rodge

Harde massa?

Laten we eens uitgaan van een kuur van 12 weken minimaal.

Als je HGH om de dag neemt dan je dosis verdubbelen: dus 8 IU.
De gehele kuur een combi nemen van testo/boldenone met arimidex (om lekker dreoog te blijven.
Nog beter is de combi tren/boldenone als je echt wilt groeien en cutten.
Per dag 25mcg T3 om de onderdrukking van je endogene productie op te vangen.
Niet wisselen van AAS tijdens de kuur. Je zou hoogstens kunnen overwegen omd in de laatste 4 weken van je kuur Winstrol toe te voegen.

Dus hou het simpel en strak. En dat argument om geentesto te nemen wegens je vorige kuur is grote bullshit.

In een nakuur MOET Nolva of Clomid zitten. HCG alleen gebruiken in de brug tussen kuur en nakuur OF in combinatie met een anti-e!

Greetz

mwaa kzou zowiezo eerste 5 weken iedergeval wat test erin proppe...schijnt veel synergie tussen gh en test te zitten, beetje zonde om hier geen gebruik van te maken...
al eens eerder eq met drol gedaan?..eq en drol staan er om bekend hoge bloeddruk / toename van rode bloedcellen te geven...khad laatste kuur met eq paar keer bloedneus tijdens squate:D..maja sommige zijn er meer gevoelig voor dan anderen..
btw goeie stat heb je..denk dat 120@8% wel reeel is...succes iedergeval

• Topic Starter Topic Starter
klaas zei:
mwaa kzou zowiezo eerste 5 weken iedergeval wat test erin proppe...schijnt veel synergie tussen gh en test te zitten, beetje zonde om hier geen gebruik van te maken...
al eens eerder eq met drol gedaan?..eq en drol staan er om bekend hoge bloeddruk / toename van rode bloedcellen te geven...khad laatste kuur met eq paar keer bloedneus tijdens squate:D..maja sommige zijn er meer gevoelig voor dan anderen..
btw goeie stat heb je..denk dat 120@8% wel reeel is...succes iedergeval

thx man dat was dus de reden dat ik graag die test erbij wilde hebben :)

Elmo zei:
Harde massa?

Laten we eens uitgaan van een kuur van 12 weken minimaal.

Als je HGH om de dag neemt dan je dosis verdubbelen: dus 8 IU.
De gehele kuur een combi nemen van testo/boldenone met arimidex (om lekker dreoog te blijven.
Nog beter is de combi tren/boldenone als je echt wilt groeien en cutten.
Per dag 25mcg T3 om de onderdrukking van je endogene productie op te vangen.
Niet wisselen van AAS tijdens de kuur. Je zou hoogstens kunnen overwegen omd in de laatste 4 weken van je kuur Winstrol toe te voegen.

Dus hou het simpel en strak. En dat argument om geentesto te nemen wegens je vorige kuur is grote bullshit.

In een nakuur MOET Nolva of Clomid zitten. HCG alleen gebruiken in de brug tussen kuur en nakuur OF in combinatie met een anti-e!

Greetz

Hallo Elmo,
Graag een verklaring:
Waarom HCG alleen gebruiken in de brug tussen kuur en nakuur en niet al tijdens de kuur gebruiken?

Hi jh

Laatst bewerkt:
Roy.Rademaker zei:
Ik weet alleen niets over halfwaardes van sth af, misschien heeft iemand anders hier info over????

Toch wel belangrijk om te weten i.v.m. wanneer je de nakuur kunt beginnen.

Groetjes, Roy.Rademaker

wat bedoel je hier?

je denkt toch niet dat je met je hgh moet stoppen voor pct he?
hgh door laten lopen in pct en liever nog wat langer is alleen maar gunstig om te helpen met het behouden van je gains. daarom altijd je aas zo plannen dat je pas begint met aas als je igf-1 levels gestegen zijn(+-5-8 weken) om maximale synergie te verkrijgen. en ook weer op tijd stoppen met aas om hgh door telaten lopen in pct. enkel hierom zit je al gauw aan een hgh kuur van 6 maanden.

-rodge

Goede posts,Rodge.

Heb er weinig aan toe te voegen.

Gebruik hgh goed of anders niet....4iu om de dag is weggegooid geld.

Dan heb ik me niet duidelijk uitgedrukt, sorry! Tijdens de kuur is prima maar in geen geval in de nakuur tenzij je dan werkt met een anti-e.

NPC zei:
Hallo Elmo,
Graag een verklaring:
Waarom HCG alleen gebruiken in de brug tussen kuur en nakuur en niet al tijdens de kuur gebruiken?

Terug
Naar boven