- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar vraag ik € 15 voor.Ik dacht een gesigneerde foto van jou maar het is een stringer![]()
Als je wint sta je alles af?Mocht ik iets winnen trouwens mag je m'n prijs verloten aan iemand die het beter kan gebruiken.
Yes!
Gedragen, ongewassen en vacuümsealed voor behoud van geur en smaak...
Iemand is al bezig met het winnen van sympathie-stemmen...Mocht ik iets winnen trouwens mag je m'n prijs verloten aan iemand die het beter kan gebruiken.

Diegene die als laatste op hem stemt.Dat verloten zal voor moorden zorgen. Kun je niet zelf kiezen aan wie je wat geeft?

Zo zal ik het doen.Dan schuif ik liever alles door naar plaats 4 bij het behalen van een podiumplaats.
Kan je dan niet gewoon voor spek en bonen meedoen? HahaMocht ik iets winnen trouwens mag je m'n prijs verloten aan iemand die het beter kan gebruiken.
Ik maak zo mn toppic aan met fotos💪🏼Oke okeee ik doe toch ook maar mee, ff een nieuw focus punt en extra motivatie💪🏼
🫡Negatief Majoor, bij het behalen van een podiumplaats van@vntl schuif ik de prijzen een rijtje door.
Kom op, nog 3.