Fitness Seller

Aankondiging Big-T Memorial Contest 2023

Peiling Peiling Neem jij deel?

• Ja

Stemmen: 12 63,2%
  • Nee

Stemmen: 7 36,8%

• Totaal stemmers
    19
  • Peiling gesloten .
Nee, er is maar één divisie.

Zoals ik eerder al aangaf:​
Laat je alstublieft niet tegengehouden doordat zowel naturals als juice gooses zullen deelnemen. Uiteindelijk gaat het over jouw algemene shape. (proportie, vetpercentage, hardheid en aanverwanten)

Het censureren van het gezicht is een beslissing die ik niet kan maken. (@Sanca Saxon)
Dan moeten we kijken om er een of andere printsheet bij te doen met een door ons opgegeven tekst

• Topic Starter Topic Starter
Is het verplicht foto’s met gezicht erop te plaatsen?
Als jij, of andere mensen die wensen anoniem te blijven, nu eens eenmalig via PM een foto sturen van gezicht met bovenlichaam? (herkenbare tatoeages op rug of benen mogen er ook bij) De desbetreffende foto('s) zou ik dan bijhouden tot de wedstrijdfoto's worden ingezonden. Die kan ik dan zelfs voor jullie censureren. Daarna zullen alle foto's waarop jullie herkenbaar zijn, uiteraard, gewist worden.

't Zal één enig vertrouwen vergen, maar als er ook maar één foto uitlekt mogen ze me een permban geven. 'k Wil vooral geneuzel over valsspelen voor zijn. Verder interesseert het me geen reet hoe jullie eruit zien. Stelletje Quasimodo look-alikes.
Ik ben alleen ff totaal de regels kwijt. Had je nou verschillende klasse, met beste fysiek, beste transformatie etc?
Om daar nog eens op terug te komen, iemand die wil deelnemen met als zijn doel een transformatie dat is hij ook van harte welkom. Als jij van skunk naar hunk in drie maanden tijd gaat, dan zal dat zeker en vast ook geapprecieerd worden door de stemmers. Nogmaals, het gaat niet om het massamonster van DBB zijn. Bekijk de Hall of Fame anders eens.

Als jij, of andere mensen die wensen anoniem te blijven, nu eens eenmalig via PM een foto sturen van gezicht met bovenlichaam? (herkenbare tatoeages op rug of benen mogen er ook bij) De desbetreffende foto('s) zou ik dan bijhouden tot de wedstrijdfoto's worden ingezonden. Die kan ik dan zelfs voor jullie censureren. Daarna zullen alle foto's waarop jullie herkenbaar zijn, uiteraard, gewist worden.

't Zal één enig vertrouwen vergen, maar als er ook maar één foto uitlekt mogen ze me een permban geven. 'k Wil vooral geneuzel over valsspelen voor zijn. Verder interesseert het me geen reet hoe jullie eruit zien. Stelletje Quasimodo look-alikes.

Om daar nog eens op terug te komen, iemand die wil deelnemen met als zijn doel een transformatie dat is hij ook van harte welkom. Als jij van skunk naar hunk in drie maanden tijd gaat, dan zal dat zeker en vast ook geapprecieerd worden door de stemmers. Nogmaals, het gaat niet om het massamonster van DBB zijn. Bekijk de Hall of Fame anders eens.
Ok, ik doe mee, goede drive om eindelijk eens terug wat afgetraind te geraken, lang genoeg dik geweest nu :)

Goed dat dit werd aangekaart. Het was al eerder bij me opgekomen dat sommige mensen niet deelnemen omdat ze anoniem (i.e. gezicht) willen blijven.

Nog acht(+) te gaan en we hebben een wedstrijd.

Happy Pumped Up GIF by Universal Pictures Home Entertainment

Its A Trap Movie GIF by Star Wars

Onze sponsoren zullen vast en zeker hun steentje bijdragen. Eens ik weet wat ze willen geven aan de winnaar, en eventueel de twee en derde, zal ik de lijst updaten.
Even een kleine update hierover.

Ik heb contact gehad met FS, maar XXL en TDG zijn al sinds vrijdag niet meer online geweest.

Geduld!

Prijs III [XXL Nutrition]

1. Bon ter waarde van € 250
2. Bon ter waarde van € 150
3. Bon ter waarde van € 50

Alles prijzen staan ook overzichtelijk in openingspost. De winnaar kan tot nu toe € 318,85 winnen!

Laatst bewerkt:
iemand moet 4e worden, hoelang moet er gelogd worden?
mijn cut is +/- 4 weken terug gestart. en cut tot week 31 +/-.

Ik weet niet of het interessant is om mij dik te zien worden want cutten ga ik niet.

Terug
Naar boven