Fitness Seller

"Bigger stronger faster*" film

Had hem gezien! Erg interessant!

Al stuk of 10 x gezien:D echt goeie film

• Topic Starter Topic Starter
Ligt het aan mij of worden steroids beetje goed gepraat in deze film?

niet echt goed gepraat maar ook niet van ze zijn slecht.. is dit jullie indruk?

Is geen film maar eerder een documentaire. In ieder geval een zeer goede die je aandacht er steeds bij houdt. Standpunt wordt van alle kanten bekeken en met verschillende mensen met verschillende meningen onderbouwd. Gelukkig kom je met behulp van Bigger Stronger Faster erachter dat de media het steroïden verhaal een x miljoen opblaast.
Teveel mensen die maar enige kennis hebben over steroïden enzovoorts komen op tv als zogenaamde 'professionals'. :roflol:

...

Laatst bewerkt:
ze zeggen infeite dat steriods niet veel kunnen aanrichten maar bij langdurig gebruik je wel wat ervan kunt krijgen.

toch?

Weet iemand een goede download link voor de documentaire ? Ik heb hem is gedownd maar de kwaliteit was ni voor naar huis te schrijve :mad:

Is dit die ene van defranco? Want die heb ik wel gezien dat was wel een mooie fillum

die oudste broer is trouws dood

Smelly ?

Vond de docu echt heel erg goed.
Er wordt niets goedgepraat of afgezeken je kan het opvatten zoals je zelf wilt.
Het is niet zo zeer een docu over de effecten van steroïde maar meer een algemeen beeld.

Heb docu ook 2x gezien. Ik leefde echt mee met die moeder :o.
Chris Bell had al voorspeld dat er iets in die aard met Mad Dog zou gebeuren, en het is helaas uitgekomen.

ze zeggen infeite dat steriods niet veel kunnen aanrichten maar bij langdurig gebruik je wel wat ervan kunt krijgen.

toch?

Nee, er wordt vanalles gespeculeerd. Maar niemand heeft een antwoord erop wat het op de lange termijn zou kunnen veroorzaken of verbeteren. Zulke testen zijn nooit gedaan en zullen waarschijnlijk ook nooit worden gedaan.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ga hem nu kijken thanks

Terug
Naar boven