nee kijk ik ben zal ik zeggen bezeten door trainen, ik heb me eigen sportschool thuis, echt alles heb ik, ik leef voor trainen , ik eet geen snoep, geen cola, geen fritten, geen koeken, niks sinds ik fatsoenlijk alles over trainen weet , ik heb nog nooit een training niet afgemaakt en ik blijf ervoor gaan, maar men meisje zegt dat ze minde trots op me is nu ik het door aas heb behaald, en hier in de buurt zeggen de meesten dat het zo easy is om beest te worden van aas, ik ben niet minder trots eigenlijk ,maar ik zie soms mensen, pak nu KALE die is dubbel zo beest als ik en heeft dit naturel bereikt, ik bedoel hij kan miss toch wel ietsje trotser zijn als ik om hoe hij eruit ziet.
ik train nu veel harder als voor ik kuurde, ik eet gewoonweg perfect, elke dag 7 maal en elke maaltijd tss de 20 en 35gr protiene en dat geeft me wel veel voldoening ja, dat wel!
maar nu wou ik gewoon weten als ik nu een jaartje verder train zonder aas of ik dan nog extra gains kan boeken op die tijd want alle anders factoren zijn in orde!