MuscleMeat

bijkomen na kuren!

Peiling Peiling wie komt er nog naturel bij na het kuren?

• neen , totaal niets!

Stemmen: 11 21,6%
  • ja , maar zeer weinig verschil

Stemmen: 24 47,1%
  • zeker en vast, zowel in kracht als massa

Stemmen: 14 27,5%
  • zeker, alleen kracht of alleen massa

Stemmen: 2 3,9%

• Totaal stemmers
    51
Latin spirit zei:
eigenlijk zou het zo moeten zijn dat je na een kuur niet meer groeit want dat zou betekenen dat voordat je aan AAS zat dus tegen je genetische limiet aanzit. als je nu nog na het kuren een halve kilo massa per maand aan kan komen is het imo zonde om te gaan kuren.

Klopt, maar de meesten mensen beginnen lang voordat ze aan hun max zitten al met kuren.

• Topic Starter Topic Starter
omdat toen men voeding niet optimaal was ben ik in twee maanden 1 kilo bijgekomen ja, dat wil niet zeggen dat ik elke maand zoveel ga bijkomen hè.
maar top voor jou als je elke maand 0.5 kan bijkomen ; kwou dat ik het ook kon!

Erg leuk om uitspraken uit zijn verband te trekken,
Wie heeft het er over dat je elke maand o.5 gaat bijkomen?
En nee het is geen rekensommetje van 12 maanden maal 0,5 = 6kg winst in een jaar, want dat lijkt mij onmogelijk. Een 2 kilo winst tijdens een bulkperiode van 4maanden vind ik meer in de richting komen.

Maar we hebben het hier over jouw "vrienden" en ik schat zo in dat zij nog gerust in staat zijn om na hun kuur aan te komen.
Net als bij jezelf , gezien het feit dat je begon met kuren toen je "al" 70 kilo woog?! Dan is de rek er naturel, er echt nog niet uit, geloof me.

ikzelf zit nu in een kuur , ben inmiddels al goed wat kracht en massa bijgekomen, ik vroeg me iets af, ik ben er nu bijna 20(ja te jong) als ik nu niet meer kuur tot me 22ste bevoorbeeld , maar ik blijf met men voeding top en training ook, zou ik dan als men test levels in orde zijn terug goed kunnen groeien en mooie resultaten boeken. ik bedoel dus echt kilos winnen en kracht of heb ik dat nu verdoet door te vroeg te kuren?

ik zou eigenlijk het liefste een lange tijd niet meer kuren, ik moet eerlijk zijn dat ik ietsje minder trots ben op de kilos die ik nu duw en op de looks die heb omdat ik een deel ervan door aas heb bereikt. daarom zou ik graag naturel willen doorgaan voor een tijd, maar ik ken zoveel mensen die een kuur doen en na 1 jaar er nog hetzelfde uitzien als na de kuur en hun kracht is zelfs minder.

???

bencher zei:
ik zou eigenlijk het liefste een lange tijd niet meer kuren, ik moet eerlijk zijn dat ik ietsje minder trots ben op de kilos die ik nu duw en op de looks die heb omdat ik een deel ervan door aas heb bereikt.

WTF??? ???

Is dat je aangepraat door je omgeving of denk je er echt zo over?

alsof je niet hard hebt moeten werken voor de gains die je met aas hebt behaald, elke dag je op je voeding letten en trainen als een mong**l, dat noem ik nou niet makkelijk tenzij je natuurlijk na 1 week op de sportschool te zitten al begint me aas dan wel :D

nee kijk ik ben zal ik zeggen bezeten door trainen, ik heb me eigen sportschool thuis, echt alles heb ik, ik leef voor trainen , ik eet geen snoep, geen cola, geen fritten, geen koeken, niks sinds ik fatsoenlijk alles over trainen weet , ik heb nog nooit een training niet afgemaakt en ik blijf ervoor gaan, maar men meisje zegt dat ze minde trots op me is nu ik het door aas heb behaald, en hier in de buurt zeggen de meesten dat het zo easy is om beest te worden van aas, ik ben niet minder trots eigenlijk ,maar ik zie soms mensen, pak nu KALE die is dubbel zo beest als ik en heeft dit naturel bereikt, ik bedoel hij kan miss toch wel ietsje trotser zijn als ik om hoe hij eruit ziet.

ik train nu veel harder als voor ik kuurde, ik eet gewoonweg perfect, elke dag 7 maal en elke maaltijd tss de 20 en 35gr protiene en dat geeft me wel veel voldoening ja, dat wel!

maar nu wou ik gewoon weten als ik nu een jaartje verder train zonder aas of ik dan nog extra gains kan boeken op die tijd want alle anders factoren zijn in orde!

nou ik zal je uit een droom halen: Er zijn hier en op des sportscholen genoeg mensen die zeggen natural te zijn maar spuiten bij het leven (en ikwil niet zeggen dat KALE daar ook 1 van is) dus laat ze maar lekker kletsen.

Kijk de 1 zal meer natural halen dan de ander en het is voor de ander altijd lekker makkelijk om te zeggen dat je meer natural had kunnen halen. Nou dat is dan fijn voor hun maar ik zie toch zelf wel wanneer het bij mij niet meer gaat. Iedereen is anders.

Dus laar ze maar lullen en als je er echt zo je best voor doet als dat je hierboven zegt mag je best trots op jezelf zijn en je chick moet niet zo zeiken want ze weet half niet hoeveel je ervoor hebt moeten doen!!

Als ik je toewijding zo hoor heb je zeker reden om trots te zijn. En tuurlijk kan je nog zat naturel pakken na je kuurtje.

En je mokkeltje moet niet zo zeuren. Zij gebruikt toch ook een laag plamuur om er een beetje toonbaar bij te lopen? Al die "bakvissen" vallen wel voor types als Brad Pitt etc maar die zitten ook gewoon aan de juice hoor.

Als ze blijft zeuren zou ik d'r inruilen voor een ander.

Succes!!

JFS begrijpt tenminste waar het om draait in dit leven :D

ja is wel zo maat je hebt gelijk, ik word op school en door men vrienden als gek afgeschreven, nou man zit je nu weer die rotte kwark te eten, en waarom kom je niet mee feesten in het weekend, omdat ik beest wil worden daarom!!!!!!!!!!!! hèhèhèhè zo gaat dat , mensen denken overdrijver terwijl ik gewoon een toewijding heb waar ik van hou, ik train niet om mensen te imponeren, trainen is mijn passie , allen dom van me dat ik me zo vroeg heb laten verleiden aan aas, miss had ik wat ik nu heb binnen een jaartke of twee naturel ook bereikt, dat is gewoon wat ik wou zeggen. maar met een goede toewijding zal ik er wel komen uiteindelijk!

greetz en BTW ARI KANARIE, ben jij diezelfde van op bod-fitness waar ook je fotos staan? als dat zo is DAMNNNNNNNNN droomphysiek man, een eccht streefdoel voor velen :)

Ik zal je compliment doorgeven aan mn Belgische vriend als ik em weer spreek want ik ben de Nederlandse kanarie zullen we maar zeggen :D

Ik zit wel veel op het body&fitness forum maar daar is mn nick Testo :eek:

Ga gewoon lekker door met waar je mee bezig was en laat de mensen om je heen nou maar lullen....over een paar jaar kan je nog steeds feesten maar dan behoor je wel bij de big mother****ers en zijn al je vrienden jaloers op je,geloof mij nou maar. ;)

ariekanarie zei:
Ga gewoon lekker door met waar je mee bezig was en laat de mensen om je heen nou maar lullen....over een paar jaar kan je nog steeds feesten maar dan behoor je wel bij de big mother****ers en zijn al je vrienden jaloers op je,geloof mij nou maar. ;)

Inderdaad, laat iedereen maar lullen. vroegah zeiden ze tegen mij ook: "ga je weer botje building doen?" Nu hebben zij allemaal een uitgezakte plofbuik, gnagnagna! :D

ja zeker , ik merk nu al dat mensen zo verbaast zijn die me 2 jaar geleden kende als een jongetje van 55kg met armpjes van 28cm. ik wil en zal een beest worden :D

greetz bro's

Bencher, met jouw inzet en motivatie ga je het echt wel redden, en komt het helemaal goed! Ook zonder AS ga jij gewoon winst boeken!
Gun je lichaam de tijd en geniet van de sport. Want vergeet niet dat BB een lange termijn sport is.
De basis is er, de wil is er, de motivatie is er, de voeding zit nu goed....
Slowly you will become a beast! good luck! :thumbs:

thanks allemaal , toch fijn te weten dat wij bodybuilders mekaar moed inpraten en dat de buitenwereld allemaal een stelletje ouwehoeren en minnisletjes zijn :whip: !
kga nog een pot kwark afmaken hèhèhèhè :D

Terug
Naar boven