Fitness Seller

Bijna 1jaar training

DylanD1995

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
ws4go2.jpg
xeg9jp.jpg
van rug ehb ik nog niet van vroeger:(

Rechts ben ik nu momenteel ik train bijna 1j, .

Mijn doel is gewoon veel vet verliezen en proberen breed te komen.

Vroeger woog ik iets van 107kg nu 90 en 1M78 klein.Vanaf nu begin ik serieus te trainen qua voeding enzo. Maarjah het kan altijd beter!
Ik zou graag wat tips hebben aan welke punten ik nog moet werken, ik zal in iedergeval voor de zomer een cut doen, maar nu nog even zo blijven tips zijn altijd welkom!
Vp weet ik ook niet hoe hoog die is :(

Laatst bewerkt:
ws4go2.jpg
xeg9jp.jpg
van rug ehb ik nog niet van vroeger:(

Rechts ben ik nu momenteel ik train bijna 1j, .

Mijn doel is gewoon veel vet verliezen en proberen breed te komen.

Vroeger woog ik iets van 107kg nu 90 en 1M78 klein.Vanaf nu begin ik serieus te trainen qua voeding enzo. Maarjah het kan altijd beter!
Ik zou graag wat tips hebben aan welke punten ik nog moet werken, ik zal in iedergeval voor de zomer een cut doen, maar nu nog even zo blijven tips zijn altijd welkom!
Vp weet ik ook niet hoe hoog die is :(

Als ik jou was zal ik zo snel mogelijk beginnen met cutten.;)
Probeer een goed voedingsschema voor jezelf te maken. post het in de voedingsfora voor tips.

Omdat je vetpercentage al behoorlijk aan de hoge kant is en het lastig wordt als je nu doorbulk en pas in de zomer gaat cutten. Denk dat je nu al behoorlijk je best zult moeten door voor een goede cut, laat staan als je hoger in vp bulkt.

Je geeft aan dat je het prima zo vind en zo nog even wilt blijven, dan kun je b.v. naar een clean bulk kijken. Niet al teveel extra binnenkrijgen dus. Wel goed uitkijken dan dus dat je vp niet te snel en met teveel stijgt, ook al lijkt me dat lastig omdat je aangeeft nu pas serieus te beginnen.

Laatst bewerkt:
Waarom zo snel mogenlijk?Even een vraagje hoor :D
Waarom? Ik denk dat er wel meerdere redenen zijn.
Als je vetpercentage hoog is, en dan maakt je lichaam minder spiergroei bevorderende hormonen aan. Je bent juist op de leeftijd dat die hormonen door je lichaam moeten gieren.

Je gehele metabolisme word beïnvloed door je LBM. Daarom is het beter om wat lager in VP te gaan zitten.

• Topic Starter Topic Starter
Ok, ok mijn operatie dat ik gehad heb maandje geleden maakt het, het ook niet makkelijker op maar, ik zal me best doen!

Je kunt het jezelf makkelijk maken door het zo in te richten hoe je zelf wilt. Stel jezelf een doel, en werk daar naar toe. Je kunt je eigen tempo bepalen en bepalen of je wilt afvallen of aankomen. Dat is juist het mooie, je bent zelf verantwoordelijk voor je resultaten.

Terug
Naar boven