AndroidHealthClinic

Bijna klaar met samenstellen

realscen

Novice
Waardering
0
Klein beetje advies nog graag

Oke dit zal hem ongeveer moeten gaan worden met nog 1 vraag.

Week 1-4 Sust GS 250mg/ml per week
Week 1-6 30 mg Dianaboll/dag
Week 5-10 Test. Enanthate 400mg/week
Week 8-12 Winstrol 50mg om de dag
Daarna een goede nakuur met Nolvadex

Ik heb de D-Boll gehouden tot 6 weken omdat dit het beste is voor de Dboll.
Alleen twijfel ik nu nog of ik voor de weken 6-10 een aanvulling bij de test. moet nemen en zo ja welke.
Graag zou ik hierover jullie meningen horen.
Bij voorbaat dank,

René.

Laatst bewerkt:
Eerst een matige testosteron-spiegel van 250mg en die dan ineens als het al veel te laat is verhogen naar 400mg...bij de tijd dat je spiegel op en top is ben jij al bezig met je nakuur.

Dan de dbol: 6 weken van die troep slikken is gewoon niet verstandig.
Wat zoek je met dbol? Als het omvang is, dan is het ok, zoek je spieren moet je iets anders proberen want zolang je de tabletjes slikt ben je sterk en dik maar kap jer ermee dan neemt je kracht meteen af en loop je letterlijk leeg.
Dit zorgt voor zó'n naar gevoel dat je in staat bent meteen weer door te gaan slikken.

Al met al een niet erg begrijpelijk opgebouwde kuur.

ik zou de test enanthate eruit gooien en met de sus 10 weken kurenof de sus eruit en met test 10weken kuren, in week 7 beginnen met de winstrol tot aan de nakuur. Dbol kan je gebruiken als je geen frontload doet maar dan wel een week of vier.

grtz

als je d-boll gebruikt doe de sust er maar uit,de sust word gebruikt als kickstart maar er staat d-boll dus sust eruit en enanth van de eerste week,mss de winny van week 6?

Sust op zich kan wel maar dan 2 x 250 p. week zetten, maar t is mss wenselijk om de spiegels gegarandeerd mooi gelijk te houden, dan kun je dbol eruit gooien, en dan de sust als kickstart gebruiken (1e week 500mg) en vanaf de 2e week overgaan op test enanth. 500mg.

• Topic Starter Topic Starter
Oke alvast bedankt zover, kan dus het beste Dball eruit doen, frontload met 500mg sust, dan doorkuren op test.enanthate 500mg en de rest van de kuur laten staan.

(zucht)

Wie dit forum regelmatig leest wéét dat frontloaden met Sust niet bestaat, want frontloaden doe je alleen met langzame esters. Als je 'frontload' met Sust en daarna overgaat op test enanthaat dan werkt die enanthaat voluit tegen de tijd dat je alweer bijna aan je nakuur toe bent,...of loop ik te schrijven tegen muren???

• Topic Starter Topic Starter
Oke, fijn dit te horen, dan is er voor mij weer iets rechtgezet en heb ik dit geleerd. Bedankt voor de info.

@DBCO1

Ik denk dat je hier verkeerd bent,waarom met sust niet frontloaden?waarom alleen met langzame esters? sorry maar dit slaat nergens op,ik zeg dat het wel perfect mogelijk is.
Als je maar 6 weken kuurt ja dan is het zinloos,met lange esters is het zowiezo zinloos om maar 6 weken te kuren,zelfs 8 weken is op randje.

Een frontload is om met producten met langzaam werkende esters een snelle hoge bloedspiegel te krijgen.
Voorbeeldje:
Als je begint met 500mg test per week zullen je testlevels pas na 6 weken op hun max zijn.
Frontload je dan slaan die esters eerder uit en zit je al na 10 dagen op je max.

Als je frontload met Sust zit je sowieso al snel aan je max aangezien Sust verscillende snelle esters heeft.
Ons meningsverschil ligt em in de definitie van frontloaden, dus maak je geen zorgen :D

Terug
Naar boven