Fitness Seller

Bijwerkingen fatburner Xedra-Cut

The Quill

Dutch Bodybuilder
Waardering
2
Dag beste mensen,
Ik ben onlangs begonnen met de fatburner xedra-cut.
gekocht bij de tuinen. Ben de 1e week van start gegaan met minimale inname. betekent 2 capsules per keer verdeeld over 3x per dag. Nu heb ik alleen het gevoel dat ik gek word. heb constant gevoel dat ik achtervolgt word, denk schimmen te zien en slaap pas na 2 uur s'nachts. heb wel het gevoel dat het werkt. maar is er bekend of dit soort bijwerkingen van deze pillen komen, zit het tussen mn oren? hebben de mensen die ook fatburners gebruiken dergelijke bijwerkingen? graag hoor ik alles.

[Link niet meer beschikbaar]

Dag beste mensen,
Ik ben onlangs begonnen met de fatburner xedra-cut.
gekocht bij de tuinen. Ben de 1e week van start gegaan met minimale inname. betekent 2 capsules per keer verdeeld over 3x per dag. Nu heb ik alleen het gevoel dat ik gek word. heb constant gevoel dat ik achtervolgt word, denk schimmen te zien en slaap pas na 2 uur s'nachts. heb wel het gevoel dat het werkt. maar is er bekend of dit soort bijwerkingen van deze pillen komen, zit het tussen mn oren? hebben de mensen die ook fatburners gebruiken dergelijke bijwerkingen? graag hoor ik alles.

Slecht kunnen slapen is veel voorkomend probleem, weg pleuren die handel imo.

Nooit geprobeerd, maar volgens mij zijn die fatburners veel te heftig! Stap anders over op cafeïne caps, en combineer dit desnoods met L Tryptofaan voor een betere slaap.

Dit is wat erin zit:

Cayenne Powder 100mg
Theobromine (cocoa extr 10%) 50mg
White Willow Bark extract Powder (15%) 80mg
L-Tyrosine 200mg
Green Tea Powder 20mg
Inula Racemosa Root PE 100mg
Calcium D-Pantothenate 50mg
Coleus Forskholii 50mg
Chromium Polinicotinate (mcg) 0.2mg
Ginger Root Powder 40mg
Guarana 22% (caffeine) 400mg
Piperine (Piper Longum) 5mg
Gymnema Extract 25% 200mg
Green Mate Leaf Ext (Illex Paraguariensis) 100mg
Lipoic Acid 200mg
Selenium AA .2% 0.2mg
Excipients:
Mangesium Stearate 30mg
Emyral White Starch Corn100025 61.8mg
Aerosil 200 10.2mg
Talc USP 24 32mg

Ingredients: Cayenne powder, Theobromine (Cocoa extract 10%), White Willow Bark extract Power (15%), L-Tyrosine, Green Tea Powder, Inula Racemosa Root PE, Calcium D-Pantothenate, Coleus Forskholii, Chromium Polinicotinate (mcg), Ginger Root Powder, Guarana 22% (caffeine), piperine (Piper Longum), Gymnema Extract 25%, Green Mate Leaf Ext (Illex Paraguariensis) Yerba Mate, Lipoic Acid, Selenium AA.2%.

• Topic Starter Topic Starter
zitten hier stoffen in die dit soort bijwerkingen kunnen veroorzaken?

Dit is wat erin zit:

Cayenne Powder 100mg
L-Tyrosine 200mg
Green Tea Powder 20mg
Coleus Forskholii 50mg
Ginger Root Powder 40mg
Lipoic Acid 200mg
Selenium AA .2% 0.2mg
Excipients:
Mangesium Stearate 30mg
Aerosil 200 10.2mg
Talc USP 24 32mg

Dit is één dosering ???

Hele doosje neem ik aan:P

Nope, is één serving! Probeer eens met één of twee cap(s) in de ochtend en de rest van de dag geen meer.

lijkt het mij weg gegooid geld als je er minimaal 4 op een dag moet hebben. Als je er 1 zou nemen heeft het echt geen effect imo.

Met 2 caps krijg je nog aardig wat binnen, 6 caps zijn imo gewoon overkill, en de aangeraden 12 caps al helemaal.

Pfff ik zou ook gek worden van de aanbevolen dosis....neerslachtigheid en niet kunnen slapen is mijn ervaring met die shit.

Dit is wat erin zit:

Cayenne Powder 100mg
L-Tyrosine 200mg
Green Tea Powder 20mg
Coleus Forskholii 50mg
Ginger Root Powder 40mg
Lipoic Acid 200mg
Selenium AA .2% 0.2mg
Excipients:
Mangesium Stearate 30mg
Aerosil 200 10.2mg
Talc USP 24 32mg

Ingredients: Cayenne powder, Theobromine (Cocoa extract 10%), White Willow Bark extract Power (15%), L-Tyrosine, Green Tea Powder, Inula Racemosa Root PE, Calcium D-Pantothenate, Coleus Forskholii, Chromium Polinicotinate (mcg), Ginger Root Powder, Guarana 22% (caffeine), piperine (Piper Longum), Gymnema Extract 25%, Green Mate Leaf Ext (Illex Paraguariensis) Yerba Mate, Lipoic Acid, Selenium AA.2%.

Heb net gekeken op het busje; dit is de dosering per 4 capsules dus niet voor 1 cap.

Maar weet iemand ook of hier stoffen inzitten die eventuele hallucinaties kunnen veroorzaken?

Van Guarana 22% (caffeine) kan je een erg opgejaagd en paranoia gevoel krijgen, hallucineren gaat wel erg ver. :scratch: Wat zie je man? :D

schimmen de hele tijd denken iets in je ooghoek te zien of iets voorbij ziet flitsen. dat soms mn hele lichaam gewoon in 1x kippevel heeft dat mn nekharen overeind staan,constant gevoel dat je bekeken word. gewoon k*t en vooral de slapeloosheid elke nacht tot ongeveer half 3 klaarwakker liggen. en als je dan zo in het donker ligt met je ogen constant open denk je ook dat je van alles hoord en ziet. desondanks ga ik dr tog mee door wil mn pot op hebben en heb het idee dat het ook wel goed helpt. Maar 1 ding is zeker als ik mn pot op heb nooit meer

whahahha :roflol:

---------- Toegevoegd om 03:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:09 ----------

ow wacht, ik dacht ff dat het van die Placebo Engineered ofzo was.. guess not! ik heb niks gezegd :p

stoppen met die troep dan. dat jij schimmen gaat zien is niet goed :(

Terug
Naar boven