Fitness Seller

Bijwerkingen, is het een permanente oplossing?

Crypt666

Novice
Waardering
1
Ik ben nu 26 en het echte zware tillen gaat na 10 jaar nu gewoon niet meer. Krijg last in mijn elleboog en biceps en bovenbenen en borst. Ik ben sinds kort maar met 20 herhalingen gaan trainen en dit gaat wel weer goed en heb zo nergens last meer van maar ja... Aan alles komt een eind zeggen ze.

Nou ben ik helaas wel een healthfreak naast dat ik mezelf graag oppomp dus dus mijn vraag is wat de bijwerkingen van kuren op lange termijn gaan zijn. Ik heb geen behoefte mezelf voor een jaartje op te pompen maar ben gewoon een sportfreak dus dat betekent dat mocht ik besluiten te gaan kuren ik dit de komende 40 jaar wil blijven doen en als dit betekent dat ik daardoor mijn lever of wat dan ook beschadig ik er niet aan wil beginnen. Ik heb vrij veel aanleg dus het gaat maar om 1 type stereoide tegelijk en niet meer. Als het mogelijk is om als 40 jarige straks gewoon te kunnen hardlopen en gewicht te kunnen heffen als een 18 jarige zonder dat dit mijn verdere gezondheid schaad op enige manier zou dat natuurlijk fantastich zijn!

Als ik 1 type stereoide voor 40 jaar ga gebruiken gaat mijn lever er dan aan? Krijg ik acne? Wordt ik impotent en gaan mijn ballen krimpen of zijn dat allemaal fabeltjes? Dat je een beetje aggressiever wordt lijkt me niet meer dan normaal.

Een beetje de standaard vraag vrees ik maar kon hem hier niet vinden, hoop dat iemand met daadwerkelijke ervaring een goed en eerlijk antwoord voor me heeft!

Hehe je moet het zo zwart wit niet zien bro. Wat verwacht je dat we zeggen?
jaar 1-40: test 500 EW ???

hoe kunnen wij nu weten hoe jij gaat reageren op aas en wat voor jouw de bijwerkingen gaan zijn? niet dus

Laat je bloed vooraf testen. Controleer tijdens je kuur iedere maand je bloedwaarden en vergelijk ze met elkaar. Zo zul je het zelf te weten komen.

Kans op bijwerkingen kun je inperken door kennis over kuren en middelen te verrgooten imo.

Ondanks dat blijft de kans natuurlijk rieel dat je bijwerkingen krijgt, zelf ook een keer een uitbarsting van acne vulgaris gehad horror acne het zat er binnen een 1 week.
Hiertegen had ik roa kunnen gebruiken maar dat is ook weer een medicijn met bijwerkingen als je pech heb dus :p.

Om dit nou tot een ja of een nee om te vormen vind ik lastig.

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik weet dat het een beetje naar de bekende weg vragen is maar zoals ik al aangeef hoe moet ik nu weten of het fabeltjes zijn of niet.

Laat ik de vraag anders stellen: Is het of kan het gewoon gezond zijn om te gaan kuren met een sportieve levensstijl of is het gewoon erg ongezond in principe?

Ja ik weet dat het een beetje naar de bekende weg vragen is maar zoals ik al aangeef hoe moet ik nu weten of het fabeltjes zijn of niet.

Laat ik de vraag anders stellen: Is het of kan het gewoon gezond zijn om te gaan kuren met een sportieve levensstijl of is het gewoon erg ongezond in principe?

tuurlijk is aas niet gezonheids bevorderend, hormone replacement therapie is een ander verhaal imo.
aan de andere kant is het slechter om elke dag en pakje peuken te roken en je lam te zuipen imo.1 maat van mij heeft gyno gekregen, een anders een onsteking door het injecteren 3 dagen ziekehuis een ander inhammen of dit te wijten is aan aas who will know:p wie weet was het toeval wie weet kwam het door aas

Ik ben nu 26 en het echte zware tillen gaat na 10 jaar nu gewoon niet meer. Krijg last in mijn elleboog en biceps en bovenbenen en borst. Ik ben sinds kort maar met 20 herhalingen gaan trainen en dit gaat wel weer goed en heb zo nergens last meer van maar ja... Aan alles komt een eind zeggen ze.

Nou ben ik helaas wel een healthfreak naast dat ik mezelf graag oppomp dus dus mijn vraag is wat de bijwerkingen van kuren op lange termijn gaan zijn. Ik heb geen behoefte mezelf voor een jaartje op te pompen maar ben gewoon een sportfreak dus dat betekent dat mocht ik besluiten te gaan kuren ik dit de komende 40 jaar wil blijven doen en als dit betekent dat ik daardoor mijn lever of wat dan ook beschadig ik er niet aan wil beginnen. Ik heb vrij veel aanleg dus het gaat maar om 1 type stereoide tegelijk en niet meer. Als het mogelijk is om als 40 jarige straks gewoon te kunnen hardlopen en gewicht te kunnen heffen als een 18 jarige zonder dat dit mijn verdere gezondheid schaad op enige manier zou dat natuurlijk fantastich zijn!

Als ik 1 type stereoide voor 40 jaar ga gebruiken gaat mijn lever er dan aan? Krijg ik acne? Wordt ik impotent en gaan mijn ballen krimpen of zijn dat allemaal fabeltjes? Dat je een beetje aggressiever wordt lijkt me niet meer dan normaal.

Een beetje de standaard vraag vrees ik maar kon hem hier niet vinden, hoop dat iemand met daadwerkelijke ervaring een goed en eerlijk antwoord voor me heeft!

Het enige wat je we zeker weet blijkt ook al niet te kloppen :)

http://www.ergogenics.org/agressie.html

Ik snap het niet helemaal, jij wil dus straks een kuur voor ongv. de rest van je leven pakken?!?!

wat betreft of aas wel of nie schadelijk is... is genoeg over te vinden in verschillende fora. Het is zker niet iets dat je licht moet opvatten dat is zker!

En enkel 1 soort aas pakken wil niet zeggen dat daardoor minder risico loopt op side. Sommige mensen hebben nooit nergens last van en andere staan in week 1 al vol puisten. Niemand kan zeggen hoe JIJ erop gaat reageren. Echter, kennis is macht!

dus doe lekker je eigen inlezen kijk op wiki en shit is genoeg te vinden...
sccs

Ok, niet iets waar ik me aan ga wagen denk ik. Kunnen ze niks beters uitvinden?!

waarom zou je als 26jarige al beslissen om de komende 40 jaar een steroide te gaan gebruiken? is enkel zinvol als je echt te weinig testosteron hebt en dat kan je enkel door bloedtesten laten vaststellen.

Ja goh waarom... Omdat 26 misschien jong is maar ik kan nu al niet meer hardlopen zoals 10 jaar geleden en al helemaal niet meer tillen zoals toen en dat wil ik de komende 40 jaar weer wel kunnen aangezien ik het k*t vind, lijkt me duidelijk toch? Maar heb geen zin om mezelf daarvoor te moeten verkrachten want dan heeft het ook geen zin.

Ook bij lichte kuurtjes ga je na 10 weken sowieso atrofie ervaren. Ook ben je impotent, omdat je je eigen test-productie plat gaat leggen. Als ik je verhaaltje zo even snel doorlees, lijkt het meer op een geval van overtraining. Hou gewoon ff 2 weken volledig rust, en kijk dan weer eens hoe het gaat..

Ok, niet iets waar ik me aan ga wagen denk ik. Kunnen ze niks beters uitvinden?!

Zijn ze mee bezig! SARM's (specific androgen receptor modulator). Er zijn een paar van deze stofjes nu in de "clinical trail fase 3" aangeland. Dwz dat ze testen op mensen. Ostarin is er een van en die is op de zwarte markt reeds te koop. MAAR het is nog niet helemaal uitgetest en als ik het forum hier goed gelezen heb is er een geval bekend van nachtblindheid door dit middel. Ook moet het zijn waarde op lange termijn nog bewijzen. En het is in principe bedoeld om verlies van spierweefsel bij bijvoorbeeld kankerpatienten te voorkomen of terug te draaien. De hoeveelheden spieren die hiermee te winnen zijn verbleken in het niet bij bijvoorbeeld dianebol. Maar daar is het voor de doelgroep ook niet om te doen. Het grote voordeel dat men met SARM's wil bereiken zijn dus de spieropbouwende eigenschappen van AAS zonder de nadelen als vermannelijking, leverschade (in geval van orals), vergroting prostaat, axis platleggen enz. Vooralsnog lijken de vooruitzichten goed!

Maar vooralsnog is het wachten op de definitieve testuitslagen.

Als dit middel langere tijd gebruikt zou kunnen worden en het ook langere tijd werkzaam blijft dan zou het volledig voldoen aan al jouw wensen en eisen. En niet alleen aan die van jouw.........

Groeten GdV

Primobolan wiki moet je eens gaan lezen mischien wat voor jou

Terug
Naar boven