MuscleMeat

bijwerkingen voor altijd?!

PEOPLES_

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Laatst bewerkt:
Die haargroei is voor wat ik weet blijvend.

Sinds mijn Sustanon-gebruik zijn er wat wilde zwarte haren bijgekomen die eens in de zoveel tijd eruit getrokken worden.
Dat soort dingen neem je voor lief en anders moet je niet aan dit soort dingen beginnen.

Ik merkte bij m'n eerste kuurtjes met Primo een stem-verlaging van een octaaf of twee, nu heb ik dat niet meer. IK merk gewoon dat je lichaam permanent aan bepaalde zaken went, de haargroei blijft echter zo.
Mijn wenkbrauwharen zijn ook vrij stug geworden.

die extra haartjes krijg ik zelfs door goed en veel te eten, waardoor mijn test. level ook omhoog springt. Sinds ik echt op mijn voeding ben gaan letten, is mijn haargroei verergerd. Heb nog nooit aan de AS gezeten.

zo dat wilde ik ff kwijt :D

DBC01 zei:

Ik merkte bij m'n eerste kuurtjes met Primo een stem-verlaging van een octaaf of twee, nu heb ik dat niet meer.

Kwam dat niet omdat je onderbroekje te strak zat.

adrbeest zei:
DBC01 zei:

Ik merkte bij m'n eerste kuurtjes met Primo een stem-verlaging van een octaaf of twee, nu heb ik dat niet meer.

Kwam dat niet omdat je onderbroekje te strak zat.

Waarschuwing: laten we wel serieus blijven en ons on-topic houden.
Er is pas nog een thread geweest waar duidelijk naar voren kwam dat veel threads in de AAS-sectie uitmonden in een gaar hanenhok.

Bij mij beginnen er al extra ledematen te groeien!! :D Ook heb ik het idee dat ik een grijpstaart aant ontwikkelen ben!!

• Topic Starter Topic Starter
Man-Mountain zei:

K*t man, ik ook!!!!!

Ik had er echt niet bij nagedacht dat het zo erg zou zijn :mad: :mad:

Ik ben al een keer gelaserd maar ga van de winter er mee door i.v.m. pigmentvlekken door de zon.

Same here.

En helaas wordt het er met scheren niet beter op. Dus -geloof het of niet- ik epileer nu borst, buik en schaamstreek (op zak zelf na)...

Zak moet ook hoor. Al was het maar met een tondeuse ofzo.

wat kost dat zo'n laserbehandeling? kan het nergends vinden, ze geven geen prijzen weg zal wel duur zijn dan :D

mn borsthaar begint zich uit te breiden...vindt t niet zo erg...zolang ik geen 'Sean Connery' borst krijg......

Net alsof je n wollen topje aan hebt :D

KaLe zei:
die extra haartjes krijg ik zelfs door goed en veel te eten, waardoor mijn test. level ook omhoog springt. Sinds ik echt op mijn voeding ben gaan letten, is mijn haargroei verergerd. Heb nog nooit aan de AS gezeten.

zo dat wilde ik ff kwijt :D

ff serieus, heb je ook haargroei op je hoofd (hoofdhaar)?
van anabolen krijg je toch juist haaruitval of juist haargroei...maar meestal haaruitval, aight??

• Topic Starter Topic Starter
Zodra je met je hormonen gaat k*tten, krijg je meer lichaamsbeharing. Maar het haar op je hoofd word minder.

Het verouderingsproces van een man gaat zeg maar gewoon wat sneller ( wat de haren betreft).

En ik laat mijn buik, schouders, rug, bovenkant baard (dat ik zo'n strak lijntje krijg) en de onderkant baard laseren voor 400 euro per behandeling. Maar dat is een vriendenprijsje, normaal zit dat denk ik rond de 600 per behandeling. Hoeveel behandelingen nodig zijn verschilt per persoon. Gemiddeld is 8.

DBC01 zei:

Sinds mijn Sustanon-gebruik zijn er wat wilde zwarte haren bijgekomen die eens in de zoveel tijd eruit getrokken worden.
Dat soort dingen neem je voor lief en anders moet je niet aan dit soort dingen beginnen.

Dat zijn gewoon ouderdomsverschijnselen opa :D :D

Ik heb ook last van extra haargroei door mijn test/deca/dboll kuur. Echt heel vervelend! Gelukkig helpt die jan tana hair remover heel goed voor op m'n rug en schouders (niet dat ik helemaal behaard ben ofzo, gewoon donshaar). M'n borst en buik scheer ik gewoon. M'n benen pak ik aan met een tondeuse :D

Terug
Naar boven