XXL Nutrition

bijwerkingen voor altijd?!

DBC01 zei:
Waarschuwing: laten we wel serieus blijven en ons on-topic houden.
Er is pas nog een thread geweest waar duidelijk naar voren kwam dat veel threads in de AAS-sectie uitmonden in een gaar hanenhok.

welke threed niet?

thread.

Je haargroei wordt zoiezo meer. Zelf heb ik nogal last van wilde haren op me schouders, borst en op me rug. Ben zelf helemaal niet zo behaard, maar heb wel overal wild groeiende haren, zijn donker en worden soms wel 3 cm lang. En ik kuur niet.

-PEOPLES- zei:
Zodra je met je hormonen gaat k*tten, krijg je meer lichaamsbeharing. Maar het haar op je hoofd word minder.

Het verouderingsproces van een man gaat zeg maar gewoon wat sneller ( wat de haren betreft).

En ik laat mijn buik, schouders, rug, bovenkant baard (dat ik zo'n strak lijntje krijg) en de onderkant baard laseren voor 400 euro per behandeling. Maar dat is een vriendenprijsje, normaal zit dat denk ik rond de 600 per behandeling. Hoeveel behandelingen nodig zijn verschilt per persoon. Gemiddeld is 8.

Alles bij elkaar of ook per buik enz? Me opa is nl best wel behaard en hoop niet dat ik die kant opga, anders laat ik me laseren en alles inplanteren op me hoofd want me pa is kaal dus grote kans dat ik dat ook word :p

BBwannabe zei:
Dat zijn gewoon ouderdomsverschijnselen opa :D :D

Ik heb ook last van extra haargroei door mijn test/deca/dboll kuur. Echt heel vervelend! Gelukkig helpt die jan tana hair remover heel goed voor op m'n rug en schouders (niet dat ik helemaal behaard ben ofzo, gewoon donshaar). M'n borst en buik scheer ik gewoon. M'n benen pak ik aan met een tondeuse :D

Dat is een goed teken. Heb hem zelf pas besteld en hoop dat hij wel binnen komt, aangezien er iemand hier was die er problemen mee had.'
Hoe lang blijven die haren ook alweer weg?

Het werkte bij mij niet op de buik en borst, dat ging heel erg irriteren! Dat komt omdat de haren daar stugger zijn. Voor donshaar op de rug en schouders enzo is het optimaal.
Wat betreft het wegblijven van die haren, ik heb het 2 weken geleden opgesmeert, en nu pas komen er hele kleine haartjes tevoorschijn.

KaLe zei:
die extra haartjes krijg ik zelfs door goed en veel te eten, waardoor mijn test. level ook omhoog springt. Sinds ik echt op mijn voeding ben gaan letten, is mijn haargroei verergerd. Heb nog nooit aan de AS gezeten.

zo dat wilde ik ff kwijt :D

Ja KaLe, is wel waar. Toen ik met fatsoenlijk eten begon vorig jaar toen leek het net of mn test verhoogde ofzo vet vaag, wat meer haargroei en ook een klein beetje agressiever, zit mss wel in mn hoofd dat agressieve maar dat van die haargroei niet iig LOL

Terug
Naar boven