AndroidHealthClinic

Bin Laden wordt nooit levend gepakt

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
167
Lengte
1m76
Massa
100kg
NEW YORK - De leider van het terreurnetwerk Al Qaida, Osama bin Laden, zal nooit levend in handen van de coalitietroepen vallen. Volgens een voormalige lijfwacht van de terreurleider heeft Bin Laden een „speciaal vuurwapen” ontworpen waarmee hij in het geval van een arrestatie moet worden doodgeschoten.
,De ex-lijfwacht Abu Jandal zei dat donderdag in een interview met de Amerikaanse zender CBS. Zijn voormalige werkgever zou strikte instructies hebben gegeven over wat er in het geval van een arrestatie moet gebeuren. „Er was een speciaal vuurwapen dat we moesten gebruiken als Sheik Osama bin Laden werd aangevallen en we hem niet meer konden redden. In dat geval zou ik hem moeten doden.”
Jandal, die tegenwoordig in Jemen leeft, vertelde ook hoe Bin Laden in 1998 door zuiver geluk een raketaanval overleefde. De Amerikanen voerden de aanval op Al Qaida-trainingskampen bij Khost in Afghanistan uit nadat er twee zware aanslagen waren gepleegd op Amerikaanse ambassades in Afrika.
De avond voor de aanval waren Bin Laden en zijn medewerkers onderweg, toen ze bij een T-splitsing kwamen. „Hij draaide zich naar ons om en zei: 'Khost of Kabul?' We zeiden tegen hem: 'Laten we naar Kabul gaan.' “

Haha, wat een kneuzen. als ze hem dus dood hebben, dan wikkelen we hem gewoon in een varkenshuid en wordt hij zo verbrand. Dan is hij ook geen martelaar meer....moehahahahaha.

IQ loos volk.

Bin laden is gewoon een 3d animatie...

• Topic Starter Topic Starter
Tis toch echt een 2d plaatje hoor :)

Wat zouden ze nou bedoelen met een speciaal vuurwapen? Is dat ding heilig ofzo?

Die lui wonen nog in de middeleeuwen, dus een glock of deasert eagle is voor hun een "speciaal wapen".

pat21 zei:

Ik denk dat al zijn lijfwachten hem synchroon droog in zijn kont nken waardoor hij doodbloed.

Laatst bewerkt:
Dat lijkt me logisch dat hij zich niet levend laat pakken.

Die gast is allang dood. Ze proberen via dit soort verhalen zijn persoon levend te houden, maar volgens mij is hij allang wormvoer.

Ik hoop dat zijn tijd nog een keer komt ......:whip:

Nee hij leeft nog.

pat21 zei:

Hij had anders in 1999 een ziekte welke hem om een gegeven ogenblik op zou breken. We zijn nu 7 jaar verder. Ik denk dat 2001 een laatste daad van hem was om zich te laten horen. En de tapes en films die worden uitgebracht worden elke keer ingesproken door de nr.2 van AQ.

Ik zeg je, die is dood. Ze gebruiken zijn naam gewoon nog om angst te zaaien.

ik denk dat we nog raar op zullen kijken als de werkelijkheid achter deze man en het hele gebeuren eromheen waarheid wordt , ik denk dat er een hoop belangen onder de tafel zijn met veel machtige mensen, deze man houdt de hele wereldeconomie in zijn greep hij bepaalt met zijn dreiging indirect koersen en stedelijke economie ,:) als je dat slim aanpakt kan je daar echt superrijk meeworden een soort handel met voorkennis

pat21 zei:
ach, de samurai pleegden seppuku met een wakizashi of tanto gedrenkt en gezuiverd met sake in het feodale Japan, dus laat die malle moslim ook zn ding doen als ie dat leuk vindt:d

ParadiseFold zei:
Heb je 911 Loose Change al gezien? [Link niet meer beschikbaar]

Ik heb niet het hele filmpje gezien maar wat willen ze nou duidelijk maken.. dat er voor de aanslag al bommen geplant waren in het wtc?

Ik denk dat Bin Laden de rechterhand is van de Paus. Die christenen hebben gewoon een paar goede insiders binnen de Jihad. Je moet ze altijd een stap voor blijven he.

Opgeleid door Amerika en uiteindelijk (waarschijnlijk) ook vermoord door Amerika, hoe ironisch. Helaas zal zijn dood niet veel oplossen, aangezien er meteen weer een opvolger komt.

dubbel

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven