AndroidHealthClinic

Bin Laden wordt nooit levend gepakt

martie zei:
Ik heb niet het hele filmpje gezien maar wat willen ze nou duidelijk maken.. dat er voor de aanslag al bommen geplant waren in het wtc?

Klopt. De WTC gebouwen zijn eigenlijk te snel gevallen, voor een normale instorting. Als je alle steunpilaren opblaast, vallen de in vrije val, zonder enige remming. De snelheid waarmee WTC 1 en 2 vielen, is iets van 9.5 seconden.

Als je goed kijkt, lijk het net alsof de WTC worden opgeblazen. Al het stof enzo dat omhoog gaat.

Yeah right, alsof ze het ****ing WTC opzettelijk op hebben geblazen. Die complot theorien vind ik allemaal nogal dikke BS. Op discovery heb je ook een docu over de instorting van het WTC en lijkt me toch wel redelijk realistisch.

Dat ze recht naar beneden vallen is juist speciaal zo gedaan door de architect. Op die manier vallen er minder doden dan wanneer het gebouw zou omvallen op andere gebouwen.

Er is trouwens een hele docu geweest met de uitleg waarom ze zo snel instortten.

Die complottheorien zijn echt dom, alsof een land eigen burgers zou opblazen en riskeren dat het ooit uitkomt.

Verder maakt het mij niet uit of Bin Laden levend of dood gevonden wordt, zolang hij maar weg is.

Mensen zeggen wel dat er toch iemand in de plaats komt, maar die persoon heeft veel minder macht dan iemand met deze reputatie, dus is het altijd een vooruitgang.

Big_T zei:
Dat ze recht naar beneden vallen is juist speciaal zo gedaan door de architect. Op die manier vallen er minder doden dan wanneer het gebouw zou omvallen op andere gebouwen.

Er is trouwens een hele docu geweest met de uitleg waarom ze zo snel instortten.

Hoe leggen zij het dan uit? Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat de Amerikaanse leger hetzelf heeft gedaan. Toch is het wel goed mogelijk dat ze met opzet informatie weglaten.

Terug
Naar boven