Fitness Seller

Binnen enkele weken 10% BF dalen..

Isdera

Dutch Bodybuilder
Waardering
28
Lengte
1m83
Massa
101kg
Vetpercentage
14%
Beste BB’ers,

Ik ben nu bijna twee weken bezig met cutten, ondersteund door ECA. Nu daalt het vet% nauwelijks. Op dit tempo ga ik er minstens de hele zomer over doen om richting de 10 a 12 % te komen. Heb ook niet het idee dat de ECA helpt om vet te verbranden, het onderdrukt enkel het honger gevoel. Ik ben wel 3kg afgevallen maar dit is waarschijnlijk zowel spier als vet, waardoor het vet% gelijk is gebleven.

Mijn dieet:
2134 Kcal
315 gr Eiwit
90 gr Koolhydraat
41 gr Vet

Overdag heb ik een zittend beroep. Dit in combinatie met onderstaande trainingen schat ik mijn verbruik op +/- 3000kcal per dag.

Mijn trainingen:
ZO - rust
MA - 45min cardio, benen, borst en rug
DI - 45min cardio, buik, schouders en armen
WO - rust
DO - 45min cardio, benen, borst en rug
VR - 45min cardio, buik, schouders en armen
ZA - rust

Mijn stats op het moment zijn (om te schamen :( ):
183cm
93kg
22% BF (gister een huidplooimeting laten doen)

Het doel is:
12%BF
Zonder spierverlies is het streef gewicht ongeveer: 83,7kg

Zijn er factoren die ik kan verbeteren? Wat zijn de beste alternatieven voor ECA; misschien DNP of Clenbuterol of…?

Graag adviezen die helpen om mijn doel te halen binnen afzienbare tijd.

Ik sta open voor alle suggesties en opmerkingen, alle hulp is welkom. Thnx!

je bent nog geen 2 weken bezig en 3 kg af, waar maak je je zorgen over?

tja hardlopers zijn doodlopers. Je had gewoon eerder moeten beginnen. Deal with it of ga crashdieten, maar dan verlies je een hoop spiermassa.

• Topic Starter Topic Starter
tja hardlopers zijn doodlopers. Je had gewoon eerder moeten beginnen. Deal with it of ga crashdieten, maar dan verlies je een hoop spiermassa.

Dat is achteraf de koe in de kont kijken... na alles wat er is gebeurt in de afgelopen maanden kan ik nu weer vooruit kijken. Ik kwam van 95kg met ongeveer 15% BF. Dit is nu de situatie, mijn doel is helder.
Hoe ik daar ga komen... daarom mijn vragen.

Hoofddoel is toch een calorie tekort creëren, persoonlijk zou ik de vetten en de carbs wat omhoog doen, anders ga je leeglopen en je dieet opgeven! Cardio is de key, combineer dan ev met ecay als duwtje in de rug!

Goed dieet moet je toch snel wat procenten kwijt kunnen raken. Dnp is met dit weer denk ik niet aan te raden, want hoor alleen maar verhalen dat je het daar heel warm van krijgt.

Verder ben ik geen voorstander van allerlei cutmiddelen als je op 22% zit.

Damn 2134 is wel laag bro. Zit nu zelf op 2500 en ik vind het al weinig. Ik zou het toch een klein beetje gaan uppen. En zoals calyptus zegt is 3kg in 2 weken wel mooi. Als je aan 2000 verder doet heb je echt niets van marge meer als je bf% weer stagneert.

En cardio idd zoals al pumaatje aangeeft.

Je kan toch niet verwachten dat je in twee weken substantieel vet verlies? Een dieet duurt wel even om op gang te komen. Ik denk niet dat je in de juiste sectie zit wat dat betreft. ECA is leuk en werkt prima om vet te verliezen.

Hoofddoel is toch een calorie tekort creëren, persoonlijk zou ik de vetten en de carbs wat omhoog doen, anders ga je leeglopen en je dieet opgeven! Cardio is de key, combineer dan ev met ecay als duwtje in de rug!

Ik snap wat je bedoelt, ik heb toch zeker op trainings dagen een behoorlijk tekort ten opzichte van het verbruik. Verder ben ik zeer dedicated om het aangekomen vet er snel af te halen. Eerder kan ik ook niet spiermassa gaan opbouwen.
Ik neem in de ochtend de ECA, hiermee heb ik pas tegen een uur of vier pas weer een beetje honger gevoel. Dit helpt mij om tot het avond eten alleen eiwitten te eten en geen koolhydraten te nuttigen.

Thanks for the tips!

---------- Post toegevoegd Thu 24 May 2012 om 13:30 ----------

Goed dieet moet je toch snel wat procenten kwijt kunnen raken. Dnp is met dit weer denk ik niet aan te raden, want hoor alleen maar verhalen dat je het daar heel warm van krijgt.

Verder ben ik geen voorstander van allerlei cutmiddelen als je op 22% zit.

dnp dus geen optie in deze tijd van het jaar.. thanks

---------- Post toegevoegd Thu 24 May 2012 om 13:32 ----------

Damn 2134 is wel laag bro. Zit nu zelf op 2500 en ik vind het al weinig. Ik zou het toch een klein beetje gaan uppen. En zoals calyptus zegt is 3kg in 2 weken wel mooi. Als je aan 2000 verder doet heb je echt niets van marge meer als je bf% weer stagneert.

En cardio idd zoals al pumaatje aangeeft.

I know het is laag, kwam van 3300 naar 2700 en nu 2134. Ik doe het deze week nog ff zo, eventueel kan ik volgende week wat bijsturen als het nodig is. Ik kijk het nog ff aan..

---------- Post toegevoegd Thu 24 May 2012 om 13:35 ----------

Je kan toch niet verwachten dat je in twee weken substantieel vet verlies? Een dieet duurt wel even om op gang te komen. Ik denk niet dat je in de juiste sectie zit wat dat betreft. ECA is leuk en werkt prima om vet te verliezen.

misschien verwacht of wil ik wel te veel, het is me 5 jaar geleden ook gelukt om 10kg af tevallen in 1,5 maand tijd.. in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst blijkt wel.
Misschien dat elke dag 45min cardio wat tempo erin gooit...
thanks

Dat is achteraf de koe in de kont kijken... na alles wat er is gebeurt in de afgelopen maanden kan ik nu weer vooruit kijken. Ik kwam van 95kg met ongeveer 15% BF. Dit is nu de situatie, mijn doel is helder.
Hoe ik daar ga komen... daarom mijn vragen.

tja, dan ga je crashen. Laag in de kcals, veel cardio en krachtraining. Maar spiermassa ga je wel verliezen (helemaal zonder AAS). middelen zoals dnp zijn niet mild. Moet je wel weten wat je doet. Maar ook daarbij verlies je een hoop spiermassa.

Zet er een beetje test bij, ga lager zitten in je totale inname en doe eens wat HIIT erbij. Moet goed komen dan ;)

HIT trainingen
vorig jaar ook gedaan en nu weer mee bezig.
setjes van 20 herhalingen en tijdens de rust je hartslag hoog houden dmv buikspieroefeningen of steps of iets dergelijks.

als je aan de aas wil neem je t3 en om spiermassa te behouden neem je 50mg test-p om de dag. kanje in 6 weken wel 10 kilo kwijt raken, mij vorig jaar ook gelukt

Zet er een beetje test bij, ga lager zitten in je totale inname en doe eens wat HIIT erbij. Moet goed komen dan ;)

..zat ik ook aan te denken, ik ga over3 weken eerst een mid-week weg. Tegen die tijd zal ik er toch al wat procenten afgetraind hebben. Dan zou ik bijvoorbeeld wel kunnen starten met een goeie cut kuur

En ja, denk dat ik spierverlies alleen kan uitsluiten als ik er een aas bij zet..

..ik heb de ingrediënten voor een cut kuur al thuis liggen:
1-4 winny 50mg ED
1-8 tren e 250mg EW
1-10 test e 500mg EW
2-11 hCG 2x250iu EW
Letro en Roa bij de hand houden

Ik heb nog test over en wat winny. Dit zou ik kunnen gebruiken om eerst te cutten en aansluitend met bovenstaande te beginnen. Alleen wil ik niet langer dan 6weken winny aan eengesloten slikken. Dan zou ik het zo kunnen doen na me mid-week weg:
1-4 Test E 150mg EW
3-4 Winny 20mg ED
5-14 Test E 500mg EW
5-8 Winny 50mg ED
5-12 Tren E 250mg EW
6-15 hCG 2x250mg EW
16-19 Arofixen 1 tab ED

Ziet er wel apart uit zo'n kuur... haha

Zou van de kuur dan gewoon de eerste doen.

een verantwoord crash dieet misschien:
http://www.bodyrecomposition.com/the-rapid-fat-loss-handbook

enne doe die cardio eens NA je krachttraining.

grappig dat de schrijver van het boek McDonald(s) heet:)

---------- Post toegevoegd Fri 25 May 2012 om 08:15 ----------

dit was vorig jaar voor mij de truc, in 1-2 maand van 95 naar 85 en van 17% naar 6%

AAS:
1-3 winny 50mg ED
1-8 test-p 100mg EOD
1-8 tren-a 76mg ED
1-8 mast-p 100mg ED
t3 opbouwen naar 150mcg en weer afbouwen
1-2, 5-6 Stacker2 2 caps ED
3-4, 7-8 clen opbouwen naar 140mcg

Voeding:
1: 6 eieren (2heel, 4 wit)
2: isolaat shake + hand noten
3: 200gr kipfilet
4: isolaat shake + noten
5: 200gr zalm/beef met sla
6: isolaat shake

Daarnaast deed ik enkel HITT en minimaal 30min cardi per dag.

Je doelen zijn te behalen, moet je er wel wat voor doen;)

Voeding:
1: 6 eieren (2heel, 4 wit)
2: isolaat shake + hand noten
3: 200gr kipfilet
4: isolaat shake + noten
5: 200gr zalm/beef met sla
6: isolaat shake

Ketogeen dieet dus? En zelfs dan met bijzonder weinig vet. A miracle dat je geen spiermassa kwijt bent geraakt (imho). Zelfs met de kuur die je liet lopen, zou ik - op voorhand - op basis van dit dieet hebben verwacht, dat je volledig zou crashen.

Ketogeen dieet dus? En zelfs dan met bijzonder weinig vet. A miracle dat je geen spiermassa kwijt bent geraakt (imho). Zelfs met de kuur die je liet lopen, zou ik - op voorhand - op basis van dit dieet hebben verwacht, dat je volledig zou crashen.

Met zoveel gear kan je best laag gaan hoor. Alleen die 150mcg T3....

Terug
Naar boven