Fitness Seller

Binnenkant havermoutpannekoek

SanneF

Freaky Bodybuilder
Waardering
3.024
Lengte
1m70
Massa
75kg
Zojuist heb ik twee grote havermoutpannekoeken gebakken om morgen mee te nemen naar school met het volgende recept:

66 gr havermout
1 eigeel
4 eiwit
133 ml amandelmelk
kaneel

Nu is het zo dat na het bakken de binnenkant als het ware nog gewoon op de beslagvorm lijkt, alsof het zeg maar niet gebakken is. Het is vanbinnen wel stikheet.. Wat dit soort pannekoekjes maken betreft ben ik een complete noob, dus excuseer me als het een zeer blonde vraag is, maar is het normaal dat de binnenkant zo blijft?
Ben als de deaud dat ik ze dadelijk op zit te snarfen waarna ik er ziek van word ofzo, better safe than sorry ;).

nee dan heb je het vuur iets te hoog staan waardoor de buitenkanten wel gaar zijn maar de binennkant nog niet helemaal. Maar dat is verder niet echt erg, ik eet mijn bananen pannenkoekjes ook wel eens zo. Wel even in de koelkast bewaren tot morgen.

• Topic Starter Topic Starter
Super, ik ga ze gelijk in de koelkast zetten!
Had naar mijn idee het vuur toch aardig laag.. Heb hem na flink wat minuten juist opgestookt omdat ik dacht dat het zo gaarder zou worden :').
Al doende leert men, nog even oefenen dus! ;)

Het kan ook best dat het binnenste nog in de koelkast wat zal verharden...

Heb ze zojuist op. De binnenkant was inderdaad prima. Verder was hij vrij smakeloos, volgende keer er maar eens ahornsiroop doorheen gooien.. (allergisch voor stevia). Wat rozijnen of iets dergelijks erdoorheen zal het denk ik ook wat smaakvoller maken :').

Banaan, kaneel, kokosschaafsel.
rozijnen, stukjes appel

Of vanille whey!

Ga ze vanavond weer opnieuw bakken voor morgen, ga er de komende tijd eens flink op los experimenteren, thanks voor de tips!! :)

Ze blijven lekker... Pannenkoeken :D
IMG_20140320_213537.jpg

IMG_20140320_214828.jpg

Terug
Naar boven