XXL Nutrition

Bioscoop

Realist

Massive Warrior
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
851
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Ik ben van plan om vandaag weer is een avondje bios te pakken, maar welke film is nu echt een aanrader? Iemand?

er draait werkelijk geen fl**ker, wij wilden ook gaan maar blijven toch maar thuis.

Ben vorige week naar rendition gegaan. Wat een ontiegelijke k*tfilm. Draait echt geen ruk hoor

No Country for old men schijnt wel goed te zijn als je dat niks lijkt kan je altijd nog naar Rambo gaan.:D

In de bioscoop is er weinig keus momenteel. Eergisteren willen gaan maar op cafe geweest, allemaal kinderfilmen.

• Topic Starter Topic Starter
Ja alleen 10000 bc en no country for old men lijkt me wel wat maar daar heeft mijn medevolk niet zo'n trek in.

RAMBO! Gek die film is wreed man!

10.000 bc krijgt slechte ratings. Schijnt baggerfilm te zijn,

-10000bc is kinderfilm met goede effecten
-no country for old men, de meest 2u30 durende saaie film ooit met een stom einde en belachelijk traaage !opvul!scenes , op de enkele actiemomenten na
-there will be blood, ook 2u30 lang, maar de moeite waard als je ff kan blijven zitten
machtig acteerwerk v daniel d lewis. oscar duidelijk verdiend...

wann komt cloverfield uit? ;)

Rendition zaterdag gezien, vond hem wel goed alleen niet echt een bioscoopfilm. Nu zijn er trouwens wel veel k*tfilms.

ahja rambo was 'OK'.. nostalgie :D
er mankeert wel wat maar al bij al een redelijke 7
in ieder geval vl beter dan de huidige 'held'filmen
in rocky acteerde hij verbazend goed..

-10000bc is kinderfilm met goede effecten
-no country for old men, de meest 2u30 durende saaie film ooit met een stom einde en belachelijk traaage !opvul!scenes , op de enkele actiemomenten na
-there will be blood, ook 2u30 lang, maar de moeite waard als je ff kan blijven zitten
machtig acteerwerk v daniel d lewis. oscar duidelijk verdiend...

wann komt cloverfield uit? ;)

Toch heeft ie 4 oscars gewonnen, there will be blood, waar gaat ie over?

Toch heeft ie 4 oscars gewonnen, there will be blood, waar gaat ie over?

daarom ben ik m ook gaan zien, + al de hype die er rond ontstaan is en het feit dat hij al lang goede punten haalt in de zalen.
Desalniettemin was Iedereen (die ik gehoord heb) ontgoocheld over de saaiheid en de nutteloosheid ervan. Versch mensen hebben de zaal verlaten rond het midden vd film, en dat gebeurt niet vaak! Ikzelf dacht er ook aan, maar heb het uiteindelijk niet gewaagd.
Mn vriendin is in slaap gevallen!.....was ik ook al vergeten

vergelijk eens de acteerprestaties tss de spanjaard en daniel d lewis ;) je zal direct het verschil merken..

en toch raad ik je hem aan!! :D gewoon omdat ik wil dat jij je OOK verveelt! hehe

No Country For Old Man was een zeer goede film. Het einde is niet wat je zou verwachten, maar dat siert het wel.

Persoonlijk vond ik There Will Be Blood beter, het is een lange zit maar vliegt voorbij, zeker de moeite. Het is alleen geen film voor jou als je graag naar White Chicks en Pistolwhipped gaat denk ik.

Rambo moet je gewoon gezien hebben, en ook zeker in de bioscoop! Of je nou deel 1 t/m 3 gezien hebt maakt niet zo heel veel uit, iig niet voor het (gebrek aan) verhaal. Maar het is natuurlijk wel tof om rambo na zoveel jaren weer te zien.

Terug
Naar boven