Fitness Seller

Bioscoop

The Bucket List
No Country For Old Man
Jumper
10000bc

Discussie genoeg over in het grote film topic, check it out.

10000BC schijnt idd geen ruk aan te zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Ja er draaien wel k*tfilms zeg pfff.

Ik kijk liever nog een keertje The Good, The Bad and the Ugly ofzo hier languit op de bank met volume lekker hard dan dat ik geld ga uitgeven aan die troep die er nu draait.

Laatst bewerkt:
No country for old men, wellicht een meesterwerk in the years to come.
There will be blood, same.

Verder heb ik gezien;

Rendition; redelijke terrorisme-thriller.
4 months, 3 weeks, 2 days; filmhuis, heftige film over illegale abortus in Roemenië.

En dan is er nog:
I'm not there - (alternatieve) biopic over legende Bob Dylan

Allemaal de moeite waard!

Je zou natuurlijk ook nog kunnen overwegen ff het filmtopic te checken voor veel meer reviews...

Hoe kun jij rendition een goede film vinden.? Acteerwerk was niet slecht natuurlijk, maar het trok me totaal niet

There will be blood heb ik maar uitgezet. Wat een verschrikkelijk langdradige zaadfilm.

Hoe kun jij rendition een goede film vinden.? Acteerwerk was niet slecht natuurlijk, maar het trok me totaal niet

Ik vond het een redelijke film.
Laat ik 2 punten noemen; de aanklacht tegen vergaande terrorismewetgeving ik de VS die vergaande inbreuk maakt op de rechten van burgers, wat duidelijk wordt uitgewerkt (voor onze Amerikaanse vrienden).
Daarnaast de opbouw van het plot, de a-chronologische wijze waarop het verhaal wordt verteld verraste mij positief.

Maargoed het niveau in dit topic is toch wel vrij droevig. Als mensen niet eens meer een film kunnen uitkijken, ongeacht, omdat er te weinig 'action' in zit. Bijvoorbeeld No country.. en There will be blood, dan voorspel ik ik nog vele vervolgen op Rambo...

ik hou wel van je kritiek Zoutzak, maar het is niet omdat jij (of men) de film NO COUNTRY FOR OLD MEN goed vond, dat dat betekent dat Jouw niveau hoog is he ;)

al sluit ik me niet aan bij de mensen die jij bedoelt, ik ga niet per se een film bekijken enkel omdat er actie in aanwezig is. NCOM was nr mijn mening gewoon ondermaats. actie of geen actie.

mijn vrienden en ik vonden 10000bc juist wel leuk, gewoon mooie film om te zien, ik ga niet een hele film analyseren wat betreft verhaallijn enzo. Net zoals alien vs predator onderuit gehaald werd in reviews vond ik m vet

Ik vond het een redelijke film.
Laat ik 2 punten noemen; de aanklacht tegen vergaande terrorismewetgeving ik de VS die vergaande inbreuk maakt op de rechten van burgers, wat duidelijk wordt uitgewerkt (voor onze Amerikaanse vrienden).
Daarnaast de opbouw van het plot, de a-chronologische wijze waarop het verhaal wordt verteld verraste mij positief.

Maargoed het niveau in dit topic is toch wel vrij droevig. Als mensen niet eens meer een film kunnen uitkijken, ongeacht, omdat er te weinig 'action' in zit. Bijvoorbeeld No country.. en There will be blood, dan voorspel ik ik nog vele vervolgen op Rambo...

Ik ben het helemaal met je eens ZZ, maar doen alsof het erg zou zijn dat er nog vele vervolgen op Rambo komen heeft je toch bijna wat negatieve karma gekost! :eek:

mijn vrienden en ik vonden 10000bc juist wel leuk, gewoon mooie film om te zien, ik ga niet een hele film analyseren wat betreft verhaallijn enzo. Net zoals alien vs predator onderuit gehaald werd in reviews vond ik m vet

Ik ben bang dat je niet zo veel letters in 1 post mag plaatsen nee...

• Topic Starter Topic Starter

AVP 2 is wel vet, deel 1 is crap.

Ben zaterdag naar 10000 BC geweest, vond het maar zo en zo...

No Country For Old Men of There Will Be Blood. En als je iets heel luchtigs wilt zien: The Bucket List.

zondag 10000 bc gezien, mooi gemaakt
vooral met die grote vogels (Dodo's) en de tempels in Egypte vond ik
kwamen geen saaie momenten in
verhaal zat er wel niet in, dat draaide om een meisje met blauwe ogen dat ontvoerd werd door 1 stam, en werd terug gehaald door de andere stam.

niet echt aanrader, maar was niet slecht.

ik hou wel van je kritiek Zoutzak, maar het is niet omdat jij (of men) de film NO COUNTRY FOR OLD MEN goed vond, dat dat betekent dat Jouw niveau hoog is he ;)

Agreed, maar als er 1 film is die de afgelopen maanden bedolven is onder lovende kritiek, tot en met de oscars, dan is het wel No country for old men. Ik heb hem gezien op het IFFR, alweer 2 maanden terug, en zit er sterk aan te denken nogmaals naar de bios te gaan..

@Rob, :D ik heb wel goede hoop op nog meer Rambo-episodes, nu Rocky definitief de handdoek in de ring heeft gegooid..

10,000 BC is echt een aanrader, heb'm net gezien. Ik zit natuurlijk ook niet te wachten op fantastische plots en wentelende verhaallijnen.

Als je dat oude Gladiator- / Troy- warriorgevoel versterkt wil herbeleven, moet je deze zeker zien.

Terug
Naar boven