- Waardering
- 30
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe kun jij rendition een goede film vinden.? Acteerwerk was niet slecht natuurlijk, maar het trok me totaal niet

Ik vond het een redelijke film.
Laat ik 2 punten noemen; de aanklacht tegen vergaande terrorismewetgeving ik de VS die vergaande inbreuk maakt op de rechten van burgers, wat duidelijk wordt uitgewerkt (voor onze Amerikaanse vrienden).
Daarnaast de opbouw van het plot, de a-chronologische wijze waarop het verhaal wordt verteld verraste mij positief.
Maargoed het niveau in dit topic is toch wel vrij droevig. Als mensen niet eens meer een film kunnen uitkijken, ongeacht, omdat er te weinig 'action' in zit. Bijvoorbeeld No country.. en There will be blood, dan voorspel ik ik nog vele vervolgen op Rambo...

mijn vrienden en ik vonden 10000bc juist wel leuk, gewoon mooie film om te zien, ik ga niet een hele film analyseren wat betreft verhaallijn enzo. Net zoals alien vs predator onderuit gehaald werd in reviews vond ik m vet
mijn vrienden en ik vonden 10000bc juist wel leuk, gewoon mooie film om te zien, ik ga niet een hele film analyseren wat betreft verhaallijn enzo. Net zoals alien vs predator onderuit gehaald werd in reviews vond ik m vet
ik hou wel van je kritiek Zoutzak, maar het is niet omdat jij (of men) de film NO COUNTRY FOR OLD MEN goed vond, dat dat betekent dat Jouw niveau hoog is he![]()
ik heb wel goede hoop op nog meer Rambo-episodes, nu Rocky definitief de handdoek in de ring heeft gegooid..