- Waardering
- 0
Hey, bro's in me artikel konden jullie al lezen dat ik last heb van gyno's.Ik ben al in het ziekenhuis geweest, de chirurg was een beetje een klootzak, vroeg me op een sarcastische manier of ik doping gebruikte.Ik volmondig nee, hoor dokter hahah was wel geinig,maar goed waar het op neer komt is dat ik wel behandeld kon worden maar de klote verzekeringsmaatschappij van mij wil het niet vergoeden.
Vanwege dat het valt onder plastiche chirugie en dat kan niet alleen als je gezicht is verbrijzeld bij een ongeluk ofzo dan wordt de operatie wel vergoed.Dus ik ben nu bezig met een kliniek te zoeken.Zijn hier mensen die gyno's hadden en het hebben laten weghalen? En wat voor ervaringen heb je er mee?
Vanwege dat het valt onder plastiche chirugie en dat kan niet alleen als je gezicht is verbrijzeld bij een ongeluk ofzo dan wordt de operatie wel vergoed.Dus ik ben nu bezig met een kliniek te zoeken.Zijn hier mensen die gyno's hadden en het hebben laten weghalen? En wat voor ervaringen heb je er mee?