AndroidHealthClinic

Bittorent sites

CasualsKerkrade

Cool Novice
Waardering
0
Hi,

Heb geen idee of dit mag, als dit niet mag, mods verwijder dit dan maar MITS ik de regels overtreed:

Voor de mensen die het gewend zijn te downloaden middels Bittorent:

[Link niet meer beschikbaar]

Dit zijn beide mijn onderhouden torrent sites, en hopelijk kan ik wat bodybuilding members verwelkomen op 1 van deze 2 sites.

mvg

Om op deze site binnen te komen moet je bereid zijn de server kosten te willen delen

Leuk joh :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Om op deze site binnen te komen moet je bereid zijn de server kosten te willen delen

Leuk joh :thumbs:

Dat is alleen op pilsje.org aangezien deze server er nogal wat data achter trekt, dit is overigens op veel NL torrent sites het geval dat er eenmalig een bijdrage word gevraagd, we hebben nu al ongeveer 3000 leden, dat zegt genoeg ;)

Betalen voor warez is achterlijk

Commerciele link verwijderd, is niet toegestaan.

waarom zou iemand gaan betalen voor te downloaden er zijn genoeg sites die het gratis doen.
[Link niet meer beschikbaar]

Als je gaat betalen, kunje beter nieuwsgroepen nemen.

Nieuwsgroepen? Ok, dat zou kunnen ja

Waarom betalen, omdat een server hosten per maand flink veel geld kost, en je download de films natuurlijk op full speed, niet zoals de meeste gratis torrent sites.

En er worden enkel full dvd's en full games/fulls aps/full music op geplaatst, allemaal Nederlands ondertiteld door het pilsje sub team.

Maar nog, het is 1 malig 1,30 waar praten we over. maarja dat is nederlander's eigen hé

:haha:

Edit: Shit te laat, ging dus om Yzord's post :D

Edit2: Hey... nu staat 'ie er wel ??? Hahaha mods zijn tovenaars.

Laatst bewerkt:
er zijn genoeg andere goed torrent site zoals mininova ,piratebay en torrentspy waar je bijna alles kan vinden zonder ervoor te betalen

er zijn genoeg andere goed torrent site zoals mininova ,piratebay en torrentspy waar je bijna alles kan vinden zonder ervoor te betalen

Correct, maar vind je hier ook heel erg veel RETAIL DVDS dus de originele dvd's met menu etc, soms zelfs nog voordat ze op het witte doek komen MET nederlandse ondertiteling? Juist, het antwoord is: Nee

Maar voor de niet kritische dvd kijker, die ervan houd om naar een CAM versie te kijken zonder nederlandse ondertiteling etc, zijn die sites idd prima

Usenet is de beste keuze, ga toch echt geen HD-torrent downen van 10 Gb. Usenet pomp ik dat met 1,5 Megabyte/s naar binnen.

Usenet is de beste keuze, ga toch echt geen HD-torrent downen van 10 Gb. Usenet pomp ik dat met 1,5 Megabyte/s naar binnen.

Heb het gewoon over DVD Retail's die op een dvd5je passen dus 4,7 gig, voordat ze nog in de bios hier uitzijn, staan ze er al bij ons op, incl nederlandse subs uiteraard.

Usenet heeft wel een goede newstracker idd, maar zijn er daar films te vinden DVD Retails, met nl subs, en dan heb ik het over films die nu in de bios draaien, of nog moeten komen.
En met usenet ga je weer met newsgroups beginnen, denk dat er veel mensen zijn die newsgroups niet begrijpen of onder de knie krijgen.

Ik probeer geen andere sites af te kraken, voor de niet kritische kijker, die gewoon en CAM versie kan kijken zonder subs en k*t geluid, ok dan zijn overige torrent sites natuurlijk prima, dat ontken ik niet.

Maar denk toch dat de meeste toch liever echt DVD beeld zien met NL subs en super geluid toch?

Ik ken iemand die in cinema werkt en deze filmt alle films voor mij :D

Ik ken iemand die in cinema werkt en deze filmt alle films voor mij :D

Dat kan, maar daar heb je weer een voorbeeld: Cam versie, over kwaliteit te twisten.
Maar goed, jij kan dus gewoon een camversie van de film kijken, en dat bevalt blijkbaar prima.
Dat is natuurlijk ook mogelijk he.

Heb het gewoon over DVD Retail's die op een dvd5je passen dus 4,7 gig, voordat ze nog in de bios hier uitzijn, staan ze er al bij ons op, incl nederlandse subs uiteraard.

Usenet heeft wel een goede newstracker idd, maar zijn er daar films te vinden DVD Retails, met nl subs, en dan heb ik het over films die nu in de bios draaien, of nog moeten komen.
En met usenet ga je weer met newsgroups beginnen, denk dat er veel mensen zijn die newsgroups niet begrijpen of onder de knie krijgen.

Ik probeer geen andere sites af te kraken, voor de niet kritische kijker, die gewoon en CAM versie kan kijken zonder subs en k*t geluid, ok dan zijn overige torrent sites natuurlijk prima, dat ontken ik niet.

Maar denk toch dat de meeste toch liever echt DVD beeld zien met NL subs en super geluid toch?

Veel films op Usenet zijn custom subbed met Nederlandse ondertitels en al het retailwerk komt ook gewoon voorbij.

Dat het misschien net iets lastiger is om mee om te gaan, tja er is genoeg uitleg te vinden om van Usenet te downen. Het stelt eigenlijk geen ruk voor, een ei koken is moeilijker.:D

EricR, ik heb dat wel 's bekeken, want tot nu toe heb ik me altijd beziggehouden met torrents, maar mede door Spiertje16 ben ik in de nieuwsgroepen gedoken.
Nou kan ik dus nergens een programma vinden dan GRATIS is. Ook voor Usenet en dat soort dingen moet je maandelijks neertellen.
Klopt dat, of zijn er ook programma's die gratis zijn?

Veel films op Usenet zijn custom subbed met Nederlandse ondertitels en al het retailwerk komt ook gewoon voorbij.

Dat het misschien net iets lastiger is om mee om te gaan, tja er is genoeg uitleg te vinden om van Usenet te downen. Het stelt eigenlijk geen ruk voor, een ei koken is moeilijker.:D

Ik moet je gelijk geven, werken met nieuwsgroepen is gewoon fftjes doorbijten en je hebt het wel in de gaten wat je doet.
Maar ik gok dat er veel mensen zijn die het geduld er niet voor hebben om er eens voor te gaan zitten, en ze het liever simpel aanpakken dmv torrents.

Ben zelf ook wel te spreken over usenet, maar ik houd het toch bij mijn torrents, dit ook aangezien ik 3 van de grootste nl torrent sites heb gerund, althans had een hoge functie in de staff.

Mede daarom mischien ook mijn voorkeur voor torrents, ik ben gewoon hoge snelheden gewend en gemak.

Terug
Naar boven