MuscleMeat

Bittorent sites

EricR, ik heb dat wel 's bekeken, want tot nu toe heb ik me altijd beziggehouden met torrents, maar mede door Spiertje16 ben ik in de nieuwsgroepen gedoken.
Nou kan ik dus nergens een programma vinden dan GRATIS is. Ook voor Usenet en dat soort dingen moet je maandelijks neertellen.
Klopt dat, of zijn er ook programma's die gratis zijn?

Usenet toegang is betaald, althans voor een goede payserver moet je inderdaad dokken. Programma om te downen moet je ook voor betalen, of constant hacks toepassen.

Maar eenmaal alles draaiend is het de moeite waard, met torrents zal je bijna nooit je maximale lijnsnelheid halen en bij Usenet op bijna alle goede payservers dus wel.

Usenet toegang is betaald, althans voor een goede payserver moet je inderdaad dokken. Programma om te downen moet je ook voor betalen, of constant hacks toepassen.

Maar eenmaal alles draaiend is het de moeite waard, met torrents zal je bijna nooit je maximale lijnsnelheid halen en bij Usenet op bijna alle goede payservers dus wel.

Okay, dus feitelijk is het gewoon: Niet b**chen, gewoon betalen en genieten.
Misschien moet ik het maar gewoon doen dan. Vind het toch wel prettig om goeie shit binnen te halen binnen afzienbare tijd.

• Topic Starter Topic Starter
Wat voor breedbandpijp heb je liggen dan? Want met torrents haal ik echt nooit mijn max terwijl ik met Usenet dat in principe op ieder moment haal.

Heb op het moment @home intensief 15000 liggen

Download: 15000
Upload: 1200

En haal op mijn torrent sites, en op een andere betaalde torrent site toch dik 2 mb per seconde af en toe snachts bij het binnenhalen van mijn torrents waardoor ik een film binnen 15/20 miuten binnen heb.

Overdag zit ik zo rond de 500/600 kb/s omdat het verkeer hier dan wat drukker is, en snachts hier niemand opzit in de buurt.

• Topic Starter Topic Starter
Misschien moet ik het maar gewoon doen dan. Vind het toch wel prettig om goeie shit binnen te halen binnen afzienbare tijd.

Als je kwaliteit spul wilt, en daarbij een goede speed, zul je idd moeten betalen, je betaalt meestal niet veel, en je krijgt er echt heel, maar dan ook heel veel kwaliteit spul voor terug.

Als je per maand diverse full retails DVD's binnentrekt is dat inderdaad het devies. Ben nog steeds veel goedkoper uit dan een maandje Canal Plus en die hebben toch oude zooi vergeleken met Usenet of Torrents.

Torrents zijn wel goedkoper vergeleken met Usenet, meeste sites zijn gratis en de paysites zijn altijd nog goedkoper dan een maandje payserver.

Terug
Naar boven