XXL Nutrition

Bizar: Lift slaat op hol met meer dan 80 km per uur

Gameboy

Competitive Bodybuilder
Waardering
95
Lengte
1m93
Massa
103kg
Op deze beelden zie je de Chileen José Vergara Acevedo (31) als een bezetene op de knopjes van een lift duwt. De man wil er dan ook alles aan doen om de lift, die door een technisch defect met meer dan 80 per uur naar boven raast, te doen stoppen. Dat lukt echter niet: de lift komt pas tot stilstand als ze tegen het dak van het gebouw crasht. Acevedo raakte ernstig gewond aan het hoofd en de benen. Hoe het defect er kwam, is nog niet duidelijk. Het gaat om een relatief nieuwe lift in een gebouw dat pas acht maanden geleden geopend werd.

http://www.youtube.com/watch?v=X3CTzedXlkw

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20140609_021

Laatst bewerkt:
Mjah, zag hem 2 dagen geleden al. Valt mij op dat de veiligheidssystemen niet hebben ingegrepen... Er moet hier een mechanische beveiliging opzitten die bij te hoge snelheden alles mechanisch stop zet (fail safe als je electronica het dus begeeft).

Wie heeft die snelheid gemeten ???

• Topic Starter Topic Starter
Wie heeft die snelheid gemeten ???

koos-spe.jpg

Maak anders voor élk nieuwtje een topic aan :roflol:
Je begint op die ene te lijken die voor elke sportschool een topic opent, alleen jij doet dat voor elk nieuwtje.

Niet gek dat een lift op hol slaat wanneer die meer dan 80km per uur gaat

Maak anders voor élk nieuwtje een topic aan :roflol:
Je begint op die ene te lijken die voor elke sportschool een topic opent, alleen jij doet dat voor elk nieuwtje.

Kan wel merken dat er nog oud zeer bij je aanwezig is :hahaha::hahaha::hahaha:

Just keep trying :):):)

Dan was ie snel boven.
nieuwe Nederlandse Film..........

---------- Toegevoegd om 12:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:55 ----------

Nee, maar ik snap der wel. Er zijn zat topics om je rommel in kwijt te kunnen zonder voor elke scheet een nieuwe te openen.

Zij moet niet zo zeiken, haar zie je in elke topic met haar post(eN),
wat is nou erger?!

ik heb toch geen probleem met gamers(Gameboy's) zijn topics :)

Dan was ie snel boven.
nieuwe Nederlandse Film..........

---------- Toegevoegd om 12:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:55 ----------

Zij moet niet zo zeiken, haar zie je in elke topic met haar post(eN),
wat is nou erger?!

ik heb toch geen probleem met gamers(Gameboy's) zijn topics :)

Ik zie jou in elke topic post(eN)...

Ik heb ansich geen probleem met zijn topics, maar daarom kan hij nog wel gewezen op het feit dat er al topics zijn die dit voor hem al hebben opgepakt en hij alleen maar een nieuwe post met zijn bevindingen kan plaatsen? O.o

Ik heb ansich geen probleem met zijn topics, maar daarom kan hij nog wel gewezen op het feit dat er al topics zijn die dit voor hem al hebben opgepakt en hij alleen maar een nieuwe post met zijn bevindingen kan plaatsen? O.o

LOL ook..
ik ga geen eindeloze discussies aan , Zo...

en ik zit ook niet in elke thread, maar goed :p
Lift ..

Ik ben vrij lui van aard om daar naar te gaan zoeken. Vandaar. Ach, het is Hell helemaal niet te doen om dit topic. Ze zit gewoon nog barstensvol rancune. :p

Ik ben een Belg.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Koos_Spee
Deze man is op de nederlands tv bij zo'n politie achtervolingsserie "blik op de weg" dan gaf ie wat commentaar op snelheden en wetjes. Pannekoek over het algemeen

Dan snap ik em :o

Waren die liften hier maar zo snel

Terug
Naar boven