Ik zal je wat zeggen ouwe. Hell heeft in een jaar tijd nog meer gepost dan jij in die 5 jaar en 4 maanden![]()
No shit
Captain obviousVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zal je wat zeggen ouwe. Hell heeft in een jaar tijd nog meer gepost dan jij in die 5 jaar en 4 maanden![]()
Captain obviousIk zal je wat zeggen ouwe. Hell heeft in een jaar tijd nog meer gepost dan jij in die 5 jaar en 4 maanden![]()

Maar hell weet gewoon een hoop,
dat is het niet meer dan normaal dat ze veel post heeft........
---------- Toegevoegd om 19:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:30 ----------
1000 stuks![]()

gameboy jij vertelt niks nieuws je hebt pas 350 posts iedereen weet dat hell 93 veel posts heeft nou en
laat haar toch lekker haar gang gaan
ik stoor mij er niet aan af en toe pest ik haar een beetje ik ken haar goed dus ze kan het hebben van mij
ze brengt wel leven in de brouwerij die dbb heet dus HELL93 ,,,, keep on rocking,,
gr opa

Wel eens vaker gehoord dat dit nauwelijks leesbaar is?![]()

Wel eens vaker gehoord dat dit nauwelijks leesbaar is?![]()
Of ehh.... Nee, die piepen nog minder.gameboy jij vertelt niks nieuws je hebt pas 350 posts iedereen weet dat hell 93 veel posts heeft nou en
laat haar toch lekker haar gang gaan
ik stoor mij er niet aan af en toe pest ik haar een beetje ik ken haar goed dus ze kan het hebben van mij
ze brengt wel leven in de brouwerij die dbb heet dus HELL93 ,,,, keep on rocking,,
gr opa

Dat is waar , maar dat was de vraag niet....
weet je relatief veel, uit persoonlijke ervaringen ?zo dan..
ik vraag het me toch serieus af, in een positieven manier...
Dat is waar , maar dat was de vraag niet....
weet je relatief veel, uit persoonlijke ervaringen ?zo dan..
ik vraag het me toch serieus af, in een positieven manier...
the ray ik denk dat als je de dames hier een test laat doen onafhankelijk van elkaar met vragen over voeding- training en alles wat ermee samenhangt dat je miss verbaasd bent hoe hoog,, hell 93,, eindigt
ik zou niet verbaasd zijn eerlijk gezegd miss ligt hier wel een uitdaging voor iemand om zoiets te organiseren ??
gr opa