MuscleMeat

Bizar: moeder dood tijdens rijles zoon

  • Topic starter kix
  • Startdatum
  • Reacties 50
  • Weergaven 3K
  • Volgers 12

Bezoekers in dit topic

Ah! Eindelijk ben ik erachter waarom er dus zoveel Belgen niet kunnen rijden. Ik moet nu dagelijks in België werken, en wat ik me toch tegenkom daar in het verkeer...
Geen wonder als ze gewoon rijles van ouders mogen krijgen. De examens zullen daar dan ook wel niet zo spannend zijn zegt mijn gevoel.

Ontopic: Je zult het maar meemaken. Zoiets wens je niemand.
 
Hier moet je nou niet mee spotten, het zal je eigen moeder maar zijn, lijkt me vreselijk.

Ja idd, heel je leven loop je met een schuldgevoel rond..
 
Ah! Eindelijk ben ik erachter waarom er dus zoveel Belgen niet kunnen rijden. Ik moet nu dagelijks in België werken, en wat ik me toch tegenkom daar in het verkeer...
Geen wonder als ze gewoon rijles van ouders mogen krijgen. De examens zullen daar dan ook wel niet zo spannend zijn zegt mijn gevoel.

Ontopic: Je zult het maar meemaken. Zoiets wens je niemand.
belgen niet kunnen rijden?... komend van een nederlander?... (notsureifsrs.jpg)
 
Dat worden weer veel rode kaarten.

Oja RIP moeder van bjorn.
 
belgen niet kunnen rijden?... komend van een nederlander?... (notsureifsrs.jpg)

Even opgezocht... In belgië ligt het slagingspercentage bij het praktijkexamen iets meer dan 15% hoger dan hier in NL. Als ik zo naar de rijstijl kijk heb ik het idee dat het Belgisch examen echt niet zo streng is ;)
 
Even opgezocht... In belgië ligt het slagingspercentage bij het praktijkexamen iets meer dan 15% hoger dan hier in NL. Als ik zo naar de rijstijl kijk heb ik het idee dat het Belgisch examen echt niet zo streng is ;)

vreemd, want die resultaten laten mij tot de conclusie komen die ik eerder heb geimpliceerd, namelijk nederlanders kunnen niet rijden;)
 
Even opgezocht... In belgië ligt het slagingspercentage bij het praktijkexamen iets meer dan 15% hoger dan hier in NL. Als ik zo naar de rijstijl kijk heb ik het idee dat het Belgisch examen echt niet zo streng is ;)

Tja ze hebben ook geen regering die zich daarmee bezig houdt. Maar volgens mij is het toch niet zo heel onveilig daar. Hier is alles dan wel strenger waarschijnlijk maar als ik soms mensen zie rijden vraag ik me af of het wel allemaal nut heeft gehad. Ben een paar keer door België heen gereden maar ik leef nog steeds. Vind België wel een chill land, op die arrogante nep-Fransen na. En door Antwerpen wil je echt niet heen met je auto. Van die vage stoplichten en onlogische indeling. Maar daar is het België voor :p
Vind die soort vogelverschrikkers langs de weg daar wel een grappige uitvinding.
 
vreemd, want die resultaten laten mij tot de conclusie komen die ik eerder heb geimpliceerd, namelijk nederlanders kunnen niet rijden;)

Les krijgen van een oudere kan nooit bevordelijk werken, tenzij het een instructeur is. Nadat je je rijbewijs hebt leer je namelijk snel genoeg een hoop aangeleerde dingetjes af en ga je toch meer een eigen rijstijl ontwikkelen.

Het verschil in rijgedrag valt ook wel mee hoor, zat maar wat te chargeren ;) Wat me opvalt is dat de Belgen meer op de bumper hangen (ook al rij ik standaard overal minstens 10km/h te hard). Ik moet wel zeggen dat Belgen veel galanter zijn mbt dingen zoals voorrang verlenen. Hier in NL wordt wat asocialer gereden en is het echt "ik heb voorrang, dus je komt er niet tussen, ook al moet je 10min wachten tot de rij auto's voorbij is".

Mooie topicspin weer trouwens :)
 
Ach ja, nederlanders, belgen ... het zijn tenminste geen aziaten.
 
Back
Naar boven