MuscleMeat

Bjorn goes to nuketown ( BLACK OPS full gameplay )

was ik maar zo goed:D

was dit maar niet zo een loos topic.
:rolleyes:

Leuk, demolition spelen voor de kills = kansloos

wat een gaar spel, heb 1x gespeeld op PS3 geeneens recoil man noob game

• Topic Starter Topic Starter
Leuk, demolition spelen voor de kills = kansloos

haha, dacht je dat ik dit voor de kills deed? zonder mij hadden ze ook niet kunden planten. Ik zet overal minguns neer zodat ze cover hebben. En rush dan in hun spawn, mijn teammate plante altijd.

---------- Toegevoegd om 15:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:27 ----------

Wat was je uiteindelijke score? 56-11? :p

yup:D toen cod net uit was had ik eens 165-11 daar. Maar wel met choppergunner als killstreak, nu heb ik niet eens van die zieke killstreaks gebruikt. Met choppergunner in die map, damn je molt gwn alles

---------- Toegevoegd om 15:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:28 ----------

wat een gaar spel, heb 1x gespeeld op PS3 geeneens recoil man noob game

Depends,..
Zou ik eerder zeggen over MoH, hangt er ook van af welk wapen. Want je hebt best veel wapens met serieuse recoil. Zoals de galil en de m60. Je moet gewoon de afstand inschatten waar zo'n wapen perfect voor is.

Zou ik eerder zeggen over MoH, hangt er ook van af welk wapen. Want je hebt best veel wapens met serieuse recoil. Zoals de galil en de m60. Je moet gewoon de afstand inschatten waar zo'n wapen perfect voor is.

Denken dat CoD: Blackops recoil heeft, noob game :roflol:. Daarmee probeer ik overigens niet je score te bagatelliseren, dat is ondanks het gebrek aan recoil nog wel netjes.

• Topic Starter Topic Starter
Denken dat CoD: Blackops recoil heeft, noob game :roflol:. Daarmee probeer ik overigens niet je score te bagatelliseren, dat is ondanks het gebrek aan recoil nog wel netjes.

Ik snap wat je bedoelt, als je het dan gaat vergelijken met BC2 heeft het echt weinig recoil. Vergelijk je het dan met de vorige cod reeksen. Vind ik het nog goed meevallen hier. Zeker zonder stopping power, ik snap ook dat veel mensen denken dat het weinig recoil heeft.

Maar het wapen dat ik nu gebruik is de FAMAS en is tbh de nieuwe ump :)
Heeft echt veel kracht en super veel accuracy en range.

Terug
Naar boven