AndroidHealthClinic

black 2011

Ano_1995_52

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
203
Lengte
1m50
Massa
160kg
wie gaan er naar sensation black 2011?
hoe was het geluid vorig jaar?
alle info staat op [Link niet meer beschikbaar]

doe niet alsof jij erheen gaat met je 15 jaar:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
hoezo niet? ik wilde eig. naar reverze maar was uitverkocht. maar weet iemand of de geluidskwaliteit daar goed is?

oow tis 16+ tegenwoordig, ach miss nie gek opkijke als je met je ecto fysiekje word geweigerd brah

Nee man, ze hadden vorig jaar alleen maar een 50 watts 2.1 systeem opgehangen :mad:.
-.-

ff serieus want ik lees bijv op het internet dat het geluid bij bassevents slecht was dus het zou kunnen. en ik heb niet echt zin om 70 euro te betalen voor slecht geluid

minimum leeftijd = 18 jaar, je zal er snel uitgepikt worden

wordt het niet meer senstation black genoemd ofzo?:

Sensation Black was altijd giga goed ook qua geluid.. ben dr 3 jaar geleden geweest:)
dusjah..

hoe het nu is... dunno m8:)

mensen die zeggen dat je met 15 niet binnekomt zijn dus nog nooit op een feestje geweest:P er word werkelijk nooit gecontroleerd op de grotere feesten. ben met 16 ook naar Q-base enz. geweest..

mensen die zeggen dat je met 15 niet binnekomt zijn dus nog nooit op een feestje geweest:P er word werkelijk nooit gecontroleerd op de grotere feesten. ben met 16 ook naar Q-base enz. geweest..

Ik ben het afgelopen jaar naae 32 verschillende (middel grote- tot grote) feesten geweest, defqon werd iedereen sowieso gecontroleerd. 5 years of bass events werd idereen gecontroleerd en nog 2 of 3 feesten.

Kans is klein, ik zou echter het risico niet nemen, want controles kunnen plots veranderen;)

Ik ben het afgelopen jaar naae 32 verschillende (middel grote- tot grote) feesten geweest, defqon werd iedereen sowieso gecontroleerd. 5 years of bass events werd idereen gecontroleerd en nog 2 of 3 feesten.

Kans is klein, ik zou echter het risico niet nemen, want controles kunnen plots veranderen;)
ben je dan ook gwn je kaartje kwijt? :(

Terug
Naar boven