XXL Nutrition

Black Power Labs ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

99NiNE

Cool Novice
Waardering
0
Hey Iedereen.
Mijn dealer had iets nieuws? in zijn assortiment. Ik heb er nog nooit van gehoord maar omdat hij het me aanbood sta ik wel open voor een keertje te proberen.
Het gaat hier om Winstrol tabletten van het merk Black Power Labs. Iemand bekent er mee, goed spul, bestaat het al langer dan ik denk of???

bpl.jpg

staan best veel positive berichten over op het net, maar 9/10 is 20mg. weet niet of dat verschil geeft oid.

Heb hier ook de Stanozolol van, werkt als de knetter! Nu 4 weeken bezig op 60mg, kracht is toegenomen en sta er goed hard van. Is al een tijdje in omloop volgens mij hoor? Tot nu toe dik tevreden erover

OMG... Ruik promotie. Nooit gepost en zooooo ****ing goed.
Hoop idd dat de werking beter is als de uitstralibg hehehehe.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb hier de oxy's en de winny tabs gehad van BPL, super spul... schijnt een nieuw label maar moet zeggen het doet zijn werk wel... Ben er tevreden over! :cool:

jezus die witte potjes worden nog generiek als ze dat al niet zijn.

Nog nooit van gehoord..

label hebben ze zeker door een 4 jarige laten ontwerpen... maar goed als het goed spul is...

die printen ze zelf zo te zien :D cheap bastards maar goed het gaat ons om wat er in het potje zit toch, niet wat erop staat

Inderdaad... voor mij mag het erop geschreven staan, als het spul ECHT is en het werkt 100%, t potje gooi ik erna toch weg :rolleyes:
En zoals ik al zei, ik ben erg tevreden want de laatste tijd had ik van verschillende andere UG labs spullen die erg onder gedosseeerd waren en sommigen die helemaal niks deden... :mad:

Inderdaad... voor mij mag het erop geschreven staan, als het spul ECHT is en het werkt 100%, t potje gooi ik erna toch weg :rolleyes:
En zoals ik al zei, ik ben erg tevreden want de laatste tijd had ik van verschillende andere UG labs spullen die erg onder gedosseeerd waren en sommigen die helemaal niks deden... :mad:

It's amazing mike...deze nieuwe zwarte kracht is ongelofelijk...

Stinkt naar promotie en waar zijn dan de labtests van die andere UG labs dan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven