XXL Nutrition

Blackberry abbo

Realist

Massive Warrior
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
851
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Jaja, het is weer zover, mijn abbonement bij KPN loopt bijna af, en graag zou ik een BB abbo willen.. Iemand tips over welke provider? En mocht ik bij KPN blijven kan ik dan mijn bestaand account omzetten naar een BB account?

bvd

waarom wil je een bb?

zijn fijne toestellen (de storm II iig)
niet heel veel opties maar erg gebruikersvriendelijk imo

trainingen in kladblokje, copy paste en zo in je log zetten.
video's van klein formaat (fijn om op youtube te zetten) minder fijn als je van hele goede kwaliteit houd

ik denk dat je wel zou kunnen omswitchen naar bb abbo, ik had bij t-mobile een internet + abbo met 1000 smsjes en 400 minuten. (sim only)
toen heb ik een bb aangeschaft en ben ik geswitcht naar bb internet service abbo + 300min + 100 smsjes (sim only). stuk goedkoper dus.
was eigenlijk tegen hun regels, maar ben al ff klant dus ze waren wel zo vriendelijk om het abonnement te wijzigen terwijl het midden in mijn contract was nog

Laatst bewerkt:
Ik heb een blackberry en een iphone. Ik vind een iphone/android veel intuïtiever werken en niet heel de tijd met dat klote qwerty toetsenbord aan de gang. Maar het is natuurlijk wel heel wigger gangster een BB :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb een blackberry en een iphone. Ik vind een iphone/android veel intuïtiever werken en niet heel de tijd met dat klote qwerty toetsenbord aan de gang. Maar het is natuurlijk wel heel wigger gangster een BB :cool:

Ik hou niet van touchscreen, verder kan je uiteraard veel meer met een android ding, maar daar betaal je ook wel een stuk meer voor, bellen en smsen is zat voor mij.

klasgenoot van mij heeft ook beide. blackberry en iphone maar zijn iphone heeft ie nooit in gebruik

zelf lijkt me de bold/curve ook helemaal niet fijn trouwens. veels te kleine toetsen

• Topic Starter Topic Starter
klasgenoot van mij heeft ook beide. blackberry en iphone maar zijn iphone heeft ie nooit in gebruik

zelf lijkt me de bold/curve ook helemaal niet fijn trouwens. veels te kleine toetsen

Er zit een nopje op elke toets, dus dan kan je ze makkelijk indrukken.

Een android gratis nemen met nieuw abonement. :d Zo werkt dat toch in Nederland, koppelverkoop all the way.

Merk dat vodafone de laatste tijd wel slecht bereik heeft.

Andere providers kan ik niets over zeggen.

met android heb ik geen ervaring ik vind alleen dat de iphone gewoon belachelijk duur is, alleen daarom had ik al een bb genomen(torch).

Pinguh.

Goeie vervanging voor sms, bellen heb ik een hekel aan dus dat vervang ik liever door dat soort dingen. Wat raad jij aan dan?

Kan je met elke smartphone met Whatsapp erop. BB's zijn in de meeste gevallen voor mensen die hun benen niet trainen

bold 9870
supertelefoon!
veel beter dan de 9700!

ik zeg doen!

ik heb zelf prepaid blox van vodafone en het komt wel eens voor dat mijn internet het even niet doet(max minuutje ofzo)

en heb tot juli gratis

u mad?

Als je enige motivatie om een BB te kopen de prijs is dan zit die fout. Iphone is idd duur maar android heb je van alle merken geuren en kleuren. BB heeft wel iets zakelijks en eigenwijs maar speelt niet mee met de grote jongens vd toekomst. Verder zie ik enkel meisjes met BBS :p

Als je enige motivatie om een BB te kopen de prijs is dan zit die fout. Iphone is idd duur maar android heb je van alle merken geuren en kleuren. BB heeft wel iets zakelijks en eigenwijs maar speelt niet mee met de grote jongens vd toekomst. Verder zie ik enkel meisjes met BBS :p
:(

iphone is baas,
bb is voor sletjes :$
jbz een sletje

---------- Toegevoegd om 00:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:22 ----------

wie klikt is gay en moet een witte bbs je halen

Ik heb ben sim only, kost 7e in de maand en heb 250min of sms + 100 sms.
je kan voor 10 e nog internet onbeperkt erbij doen etc.

voor 7 euro is niks lijkt me.
heb destijds samsung jet er los bij gekocht.

Terug
Naar boven