XXL Nutrition

Blackberry kapoet nu een nieuwe kopen..

Pancamo

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
73kg
Vetpercentage
12%
Een maand of 2 geleden heb ik met mijn stomme kop mijn Blackberry Bold 9700 in het water laten vallen.. Er zat hierna geen teken van leven meer in.. :(
Vervolgens ben ik naar iemand toegestapt die er verstand van heeft. Deze beste man heeft allerlei onderdelen vervangen en ook de software opnieuw geinstalleerd, maar tevergeefs.

Helaas heb ik een abonnement dat 2 jaar duurt, dus ik moet nog 1 heel jaar..
Nu wil ik graag een andere Blackberry kopen en dan het liefst een Torch. Deze telefoon kost nieuw zonder abbo toch al gauw 500 euro, dus heb ik gekeken naar een tweedehandse.
Stel dat ik een tweedehandse Torch koop hoe stel ik dan mijn ping in, op die telefoon?
Ik heb mijn oude blackberry messenger contacten opgeslagen op mijn memory kaart dus daar heb ik nog wel geluk mee.

Is er iemand die mij hiermee kan helpen? :(

Grtz Pancamo

Heb je geen garantie of verzekering ofzo, voor schade moet je altijd verzekeren drol, kost echt geen reet ook, maar nu zit je wel mooi aan een abbo van een jaar zonder telefoon.

geen garrantie meer op je oude bold ?

in de magnatron stoppen, En leuk vertellen dat dat niet in het boekje stond ? dat het niet mog ect. of laten "stelen" "vallen" wat dan ook binnen de garantie valt

'gestolen' met wat vrienden als 'getuigen' brah, vergeet geen aangifte te doen.

wel zeggen dat het een allochtoon was, anders geloven ze je niet.

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad waterschade valt niet onder garantie!
En geen verzekering.. Dit ga ik de volgende keer wel doen..:rolleyes:

gewoon je sim kaart erin duwen

Weet je dit heel zeker? Omdat iedere Blackberry een aparte pin heeft.
Daarnaast wordt er ook nog gepraat over BIS (Blackberry Internet Service) en BES (Blackberry Enterprice Service). Wat is dat dan precies en is dat niet telefoons gebonden?

Laatst bewerkt:
weet niet

maar je sluit een BiS abonnement af. dat is een blackberry internet service abo
die kun je gewoon in alle BB toestellen gebruiken lijkt mij

ik heb namelijk mijn blackberry als los toestel gekocht.
en had al een sim only abonnement, heb alleen mijn internet bundel eruit laten gooien, en een BiS toegevoegd. toen werkte alles gewoon

• Topic Starter Topic Starter
Okey duidelijk! Heb ook nog dit artikel gevonden:

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven