Fitness Seller

Blast naar cruise->arimidex stoppen?

Bezoekers in dit topic

chrash

Monstrous Giant
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
24 jul 2007
Berichten
13.027
Waardering
24.007
Lengte
1m85
Massa
110kg
Vetpercentage
20%
Ik heb een tijdje geblast met verschillende compounds (test e altijd basis, daarbij afwisselend tren e, deca, mast e) hierbij neem ik steeds 0,5 tab arimidex om de dag. (Vroeger door onverantwoord kuren gyno gehad, deze is wel volledig weg, al enkele jaren)
Ik wil nu enkele maanden tot een jaar gaan cruisen op test e 200mg, naargelang ik kracht behoud of verlies dit na een tijdje verlagen naar 125 Mg.

Nu is mijn vraag, is het verstandig zomaar met de arimidex te stoppen?
Zoja, hoelang na de laatste inject van mijn blast (laatste was 250mg test e, 500mg tren e en 200mg mast e)
Als er tijdens de cruise toch terug gyno optreed, deze proberen weg te krijgen met nolva of gewoon terug arimidex nemen.

Wat mij op het moment het beste lijkt: nog 2 weken arimidex na laatste injectie blast (daar zit er al 1,5 week van op) en dan geen arimidex meer, bij eventuele terugkeer gyno onmiddellijk bestrijden met nolva.

Heeft er iemand een beter idee?
Alvast bedankt :)
 
Ben hier ook wel benieuwd naar, stel je voor je krijgt last van gyno in je cruise en je neemt nolva, zou je dan de hele tijd nolva moeten doorslikken?
 
Ben hier ook wel benieuwd naar, stel je voor je krijgt last van gyno in je cruise en je neemt nolva, zou je dan de hele tijd nolva moeten doorslikken?
Das dan ook weer een goede passende vraag :)
 
Galen heb jij mss heel even tijd om te kijken of mijn plan ok is? :o
 
Als jij op je initiele dosis waar je gyno op kreeg blijft en je de arimidex dropt zal je waarschijnlijk weer gyno krijgen. Voortaan zou ik sowieso aromasin runnen aangezien dit je geen oestrogeen rebound effect gaat geven en het stoppen wat makkelijker maakt. Wanneer nu je beste zet is om te stoppen durf ik niet te zeggen, wellicht bloed trekken en kijken wat dat doet?
 
hoxyz de initiële dosis waar ik vroeger gyno op had gekregen weet ik niet meer precies. Ik weet wel dat het tijdens een heel hoge blast was met meer als een gram test, veel M1t, tren en deca (alles samen) dus de dosis waar ik nu op ga cruisen is stukken lager. Dus mss gewoon proberen te stoppen en als gyno terugkomt overstappen op Aromasin? Mss ook wel nuttig, ik heb al een paar jaar geen last meer van gyno, ook geen vetweefsel of knobbeltje, tepels zien er ook helemaal normaal uit en mijn vetpercentage is stukken lager als toen.
 
Bloed wou ik laten trekken enkele weken in de cruise. Dat is ook een van de redenen om geen ai meer te nemen. Ik wil mijn lichaam op alle vlakken zoveel mogelijk laten herstellen zonder bijzonder veel kracht te verliezen.
 
hoxyz de initiële dosis waar ik vroeger gyno op had gekregen weet ik niet meer precies. Ik weet wel dat het tijdens een heel hoge blast was met meer als een gram test, veel M1t, tren en deca (alles samen) dus de dosis waar ik nu op ga cruisen is stukken lager. Dus mss gewoon proberen te stoppen en als gyno terugkomt overstappen op Aromasin? Mss ook wel nuttig, ik heb al een paar jaar geen last meer van gyno, ook geen vetweefsel of knobbeltje, tepels zien er ook helemaal normaal uit en mijn vetpercentage is stukken lager als toen.
Dan zou ik gewoon stoppen en zorgen dat je aromasin en nolvadex achter de hand houdt, kan je snel genoeg weer in grijpen. Wat is m1t?
 
hoxyz dat is een prohormoon dat een tijdje terug op veel Engelse supplementen sites te bestellen was (methyl-1-testosteron,)
Kwa werking een beetje vergelijkbaar met dianabol (maar ik vond t sterker)
 
Ben hier ook wel benieuwd naar, stel je voor je krijgt last van gyno in je cruise en je neemt nolva, zou je dan de hele tijd nolva moeten doorslikken?
Dat ligt eraan voor welk doel je tamoxifen slikt.
Het bestrijden van gyno: Dan slik je het door totdat de gyno weg is.
Het voorkomen van gyno: blijven slikken op lage dosis.

Overigens geef ik dan de voorkeur aan aromasin ipv tamoxifen. EDIT: Voorgaande zin doelde op "het voorkomen van gyno".
 
Laatst bewerkt:
Zou je misschien eens uit kunnen leggen waarom?
Omdat aromasin enkel het aromatase enzym bezet, waardoor er effectief minder oestrogeen in omloop is.
Tamoxifen is tweeledig: enerzijds werkt het (gedeeltelijk) als aromatase inhibitor en anderzijds bezet het de oestrogeenreceptor.

Tamoxifen is bij uitstek ideaal bij het bestrijden van gyno omdat het ervoor zorgt dat oestrogeen zich niet meer kan hechten aan de ER. Bovendien vertoont het een hoge mate van affiniteit voor borstweefsel. Echter, oestrogeen heeft gewoon een functie in het lichaam. Onnodig de ER bezetten is mijns inziens ondergeschikt aan de hoeveelheid oestrogeen in omloop verminderen. Tevens is de halfwaardetijd van tamoxifen langer dan dat van exemestane. Mocht je dus overdoseren, dan zal het met tamoxifen langer duren alvorens dit zich herstelt.
 
Indien er iemand interesse heeft in een update:
2weken terug laatste inject gezet van Mn blast (test, tren, mast), sindsdien geen arimidex meer genomen. Vorige week geen inject gezet. Vandaag begonnen met cruisen op 200mg test e (niks erbij voor de rest)
Ik heb tot nu toe geen merkbare bijwerkingen buiten enkele puistjes op mijn rug.
Tepels jeuken niet en zien er normaal uit. Geen felle bloat. Het nachtzweten is volledig gestop. Ik kan mijn madcow programma (ga nu naar week 7) nog volhouden. Het kost mij wel een stuk meer moeite (maar dit kan ook mentaal zijn) .
Hopen dat het zo blijft :-)
 
Indien er iemand interesse heeft in een update:
2weken terug laatste inject gezet van Mn blast (test, tren, mast), sindsdien geen arimidex meer genomen. Vorige week geen inject gezet. Vandaag begonnen met cruisen op 200mg test e (niks erbij voor de rest)
Ik heb tot nu toe geen merkbare bijwerkingen buiten enkele puistjes op mijn rug.
Tepels jeuken niet en zien er normaal uit. Geen felle bloat. Het nachtzweten is volledig gestop. Ik kan mijn madcow programma (ga nu naar week 7) nog volhouden. Het kost mij wel een stuk meer moeite (maar dit kan ook mentaal zijn) .
Hopen dat het zo blijft :-)
Je zou op cruise dosis echt niet zomaar kracht moeten verliezen
 
Je zou op cruise dosis echt niet zomaar kracht moeten verliezen
Het kan ook goed zijn omdat het madcow programma nogal fel omhoog aan het gaan is kwa gewichten, ik zit in week 7van12 dus ik ben eigenlijk PRs aan het proberen te verbreken
 
Het kan ook goed zijn omdat het madcow programma nogal fel omhoog aan het gaan is kwa gewichten, ik zit in week 7van12 dus ik ben eigenlijk PRs aan het proberen te verbreken
Dat zou dan eerder de oorzaak zijn.. zolang je in een surplus blijft eten zou er niks aan de hand moeten zijn iig niet nu al :)
 
Ah, ok, surplus blijf ik zowiezo eten zolang ik cruise (en niet te vet word)
Dan ga ik gewoon een paar weken netjes mijn schema’s volgen en mij niet te druk maken :)
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Nu nog steeds nergens last van. Ik ga hier dus ook niets meer posten tenzij er nog bijwerkingen komen, wat ik dus niet verwacht.
Bedankt allemaal voor de reacties :)
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Back
Naar boven