AndroidHealthClinic

Blender

Bezoekers in dit topic

Brutez

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
12 jan 2004
Berichten
7.359
Waardering
54
Nu Boogie een nieuwe blender heeft wil ik er ook 1 :D

Welke zijn goed/mooi?? Wat is een goed merk en waar moet ik op letten??
 
ik heb er 1 van Braun, was er tevreden van.
staat nu al 1,5 jaar stil - gebruik hem niet meer.
 
Die van Kitchenaid zijn héél mooi, maar die kosten ook wat ;)

Als je gewoon een shakie wilt kunnen maken, volstaan de meesten wel, maar als je d'r ook ijsblokjes mee wil hakken, moet je wel een goeie hebben met een stevige motor.
 
pff, voor enkel een shake te maken heb je toch geen blender nodig zeker? ???
 
Rebel_x zei:
pff, voor enkel een shake te maken heb je toch geen blender nodig zeker? ???

Jawel. Ik gooi er m'n hele ontbijt in: Water, veel brinta, protein80 en een paar kiwi's. Om maar iets te noemen. Is makkelijker 's ochtens.


@aap

Die van Kitchenaid zijn inderdaad mooi maar damn wat duur..
 
Die van de Hema, topding.
Werkt goed, makkelijk schoon te maken etc..

Ding draait overuren hier :)
 
Rebel_x zei:
pff, voor enkel een shake te maken heb je toch geen blender nodig zeker? ???

weightgain krijg je niet klontvrij zonder blender,maar idd whey wel
 
amilo zei:
weightgain krijg je niet klontvrij zonder blender,maar idd whey wel
Welke wheightgain gebruik jij dan? Die ik ooit eens gebruikt heb zaten geen klonters in, gewoon met shakebeker.
 
Mr.Mike zei:
Die van de Hema, topding.
Werkt goed, makkelijk schoon te maken etc..

Ding draait overuren hier :)

Hema? Ik moet er wel mee voor de dag kunnen komen he, ik wil geen rommel op m'n aanrecht.. ;)

Maar ik zal eens gaan zoeken op hema.nl
 
ik heb zo`n goedkoop kreng maar het werkt wel.....

alleen moet ik zeggen dat het af en toe lijkt op een betonmolen die omgebrouwd is tot blender.


de blokker heeft ze ook wel.
 
Wisten jullie dat blokker en blender ook plaatsnamen zijn??
 
Brutez zei:
Wisten jullie dat blokker en blender ook plaatsnamen zijn??


weer wat geleerd. moulinex heeft ook goede. :)
 
MAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLETMAGICBULLET

En NEE dat is geen grapje, heb hem zelf ook, hij is nu €25-€50 bij de Blokker, geloof me FIJNERE EN BETTERE blenders vind je niet snel!

zie http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?p=682302#post682302
 
Laatst bewerkt:
heb je aandelen van die lui jongen?
 
Ik denk dat maar deze gaat worden. Niet al te duur en redelijk mooi..
 
veels te duur. voor 30 euro heb je er al een bij de blokker. is wel kleiner en mss wat minder mooi, maar dan heb je wel dezelfde als ik heb :D
 
boogie zei:
veels te duur. voor 30 euro heb je er al een bij de blokker. is wel kleiner en mss wat minder mooi, maar dan heb je wel dezelfde als ik heb :D

Welke heb jij dan precies?? Maak er eens wat foto's van. En waar heb je hem staan?? In een kastje en komt hij alleen tevoorschijn als je hem nodig hebt of mag hij op het aanrecht blijven staan?? En wat vind je moeder ervan?? En wat vind ze van de mijne??
 
heb 1 van braun in glas, zeer tevreden van, kost wat maar dan heb je ook wat, niet van die plastic bocht die na 2 jaar bij het grofvuil staat
 
Brutez zei:
Hema? Ik moet er wel mee voor de dag kunnen komen he, ik wil geen rommel op m'n aanrecht.. ;)

Maar ik zal eens gaan zoeken op hema.nl
Nee totaal niet, ik wil zelf ook geen rommel hebben.
Design is goed, makkelijk om mee te werken(gebruik/schoonmaak) en het is van glas.

Ik had hem zelf voor zo'n 30e in de Actie-weken, zal morgen eens kijken wat hij nu kost. Reken op zo'n 40e.
 
Brutez zei:
Ik denk dat maar deze gaat worden. Niet al te duur en redelijk mooi..

ja dat is een mooie bro..als je een glazen beker hebt is het goed..heb zo al 4 met plastic beker weg kunen donderen....

grt. Rico
 
Back
Naar boven