Fitness Seller

Wat zijn goede electrolytes/electrolieten?

ja precies alleen het drinken van water om autophagy te veroorzaken.
Autophagy is iets wat altijd bezig is. In een calorie overschot gaat het omlaag en in een calorie tekort gaat het juist omhoog. creëer je ook door in een calorie tekort te zitten. Je hoeft niet persee 3 dagen te vasten om dat te activeren zeg maar. Je zou meer dagen -500 calorieën kunnen eten voor hetzelfde effect en niet zorgen hoeven te maken over je elektrolyten 😉 ben zeker niet tegen vasten, doe het zelf soms. Maar niet voor autophagy 👍

• Like
Waarderingen: DL26
Keltisch zeezout is gewoon marketing technisch een mooie benaming om 5€ voor 200gr te vragen.

Zout vd lidl is identiek, a 0.90€ / kg

Idem dito met himalaya zout blablablabla, zout = zout

Diegene die zegt maar de mineralen zijn anders, dit scheelt 0.1% alleen je betaald wel 10x meer.

Keltisch zeezout is gewoon marketing technisch een mooie benaming om 5€ voor 200gr te vragen.

Diegene die zegt maar de mineralen zijn anders, dit scheelt 0.1% alleen je betaald wel 10x meer.
Mee eens.

Zout is gewoon zout, of het nu uit de Himalaya komt of uit de Noordzee.

• Heart
Waarderingen: AK

Ik dacht dat ik dat nog niet op orde met gewoon keuken zout.
Weer een probleempje opgelost :thumb:

• Heart
Waarderingen: AK
Conclusie: mijn advies is dus het meest optimale? :haha:

Heb je het wel echt nodig dit supplement? Drink gewoon genoeg water? Ik ben wel van mening dat keltisch zeezout beter is dan keukenzout

Kalium icm himalaya zout neem/nam ik voor mijn lange duurlopen.

Watervasten om het lichaam te 'ontgiften' is je reinste kwakzalverij.
1711519792537.png

900% more effective than your own liver... :clown:

Terug
Naar boven