XXL Nutrition

Blessure deca

Rouan

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
10%
Ik heb gelezen dat deca helpt bij blessures. Heb een blessure waardoor ik niet optimaal kan trainen. Ik ga deze week langs fysio voor advies maar aangezien we denk ik het bekende verhaal je moet rusten krijgen wil ik alvast weten of deca verstandig is. En dan gelijk 400mg omdat je bij 200 toch je axis platlegt ?

Wat voor blessure heb je?

Het zal voor wat pijn verlichting zorgen door meer synoviaal vocht. Ik zie het niet als een oplossing.

Heb hier ook tijd over nagedacht, maar hoor uit veel hoeken dat t alleen wat doet tijdens de kuur. Zodra je stopt komt de pijn weer terug. Zoals xxl zegt geen oplossing dus

En wat vind je huisarts ervan dat je deca gaat nemen voor een ''blessure''

Lijkt me alleen maar iets verergeren dan het is?

Hoe lang heb je er last van? Ga eens bij de manuele therapeut langs, heb zelf jaren last gehad van een schouder blessure, mijn manuele therapeute heeft hem uiteindelijk voor 95% verholpen. Zou dus niet zo snel naar aas grijpen voordat je wat meer geprobeerd hebt.

Ik heb in het verleden wel baat gehad met dosering deca 200mg en schouderblessure. Je moet alleen niet zwaarder gaan trainen omdat je pijn verlicht want dan maak je de boel kapot. Dus mocht je het overwegen licht trainen.

Terug
Naar boven