MuscleMeat

Blessure tijdens AAS gebruik

Derenzo

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m90
Massa
105kg
Vetpercentage
14%
Is het jullie wel eens overkomen? Dat is mijn grootste angst tijdens het kuren, dat ik ergens middenin mijn schouder of iets dergelijks blesseer waar je niet omheen kan trainen en vervolgens je hele kuur naar de klote gaat.

Normaal als iets pijn doet train ik er vaak doorheen maar zodra ik kuur stop ik zodra ik iets ongewoons voel

Ja tuurlijk, ik heb het een keer met met hand gehad, en me linker schouder.
Zwaar klote maar kwam bij mij door idd te hard trainen op een smokkelende manier.
Daarom train ik tegen woordig nog meer luisterend naar me lichaam als ik kuur, lukt iets niet of forceer ik er iets mee,
dan bouw ik er een manier omheen om alsnog die groep te trainen, en das vaak wel mogelijk hoor. (niet altijd uiteraard)
Want mijn grootste blessure waar ik nog steeds last van heb is me schouders, en dat kan je bij mij echt niet afzien.

Laatst bewerkt:
2 x aan de hand gehad.

eerste x in 2009\10 hernia.

2de x van feb tot nu eigenlijk,schouderblessure.

jammer van de kuren maar nog jammerder voor myzelf....kuren kan altyd nog maar

als je lichaam ergens niet lijkt uit te komen....dan ben je nog verder van huis.

Ja ik heb nu tijdens mijn kuur last van mijn linker onderarm.
Vooral met biceps trainen heb ik er last van, maar doe dan bepaalde oefeningen net iets lichter zodat ik hem goed uit kan voeren en er vrijwel geen last van heb, zodra ik er echt last van krijg tijdens mijn oefeningen bedenk ik een andere zodat ik minder/geen last heb.

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik heb nu tijdens mijn kuur last van mijn linker onderarm.
Vooral met biceps trainen heb ik er last van, maar doe dan bepaalde oefeningen net iets lichter zodat ik hem goed uit kan voeren en er vrijwel geen last van heb, zodra ik er echt last van krijg tijdens mijn oefeningen bedenk ik een andere zodat ik minder/geen last heb.

Tijdens het curlen? Zou daar echt mee oppassen want voor je het weet lig je er een maand of meer uit. Zijn waarschijnlijk je pezen

Tijdens het curlen? Zou daar echt mee oppassen want voor je het weet lig je er een maand of meer uit. Zijn waarschijnlijk je pezen

alleen eigenlijk bij de standing bicep cable curl.
Bij andere oefening niet bijzonder last van.
Ik ga over 2/3 weken op vakantie voor 2 weken dus heb dan wel weer rust om te herstellen, nu eerst nog even wat uit mijn kuur halen;)
Maar ik kijk idd wel goed uit

Terug
Naar boven