AndroidHealthClinic

Blessures

Met platte handen opdrukken kreeg ik last van me polsen. Op je vusiten opdrukken voelt wel beter misschien is dat een optie voor jou.

Zou sws nooit door pijntjes heen trainen

Kijk eerst eens of je techniek goed zit bij squat.

Ook bij opdrukken kan je last krijgen, klinkt een beetje zoals de pijn die je soms hoort bij incline bench. Goed opwarmen helpt vaak al heel wat. Probleem is wel dat je niet makkelijk gewicht kan toevoegen, dus zou ik persoonlijk proberen andere oefeningen te doen.

volgens mij kun je beter gaan hardlopen als je wilt dat je blokjes zichtbaar worden..

Met platte handen opdrukken kreeg ik last van me polsen. Op je vusiten opdrukken voelt wel beter misschien is dat een optie voor jou.

dat doet auw :)... mijn oplossing.. pushups met handen op een DB (liefst van die hex-dingen die niet wegrollen)

PS: Alle ABS-programs zijn bullshit !

Doe KT, ga op dieet, voeg eventueel cardio toe... voila... abs.

dat doet auw :)... mijn oplossing.. pushups met handen op een DB (liefst van die hex-dingen die niet wegrollen)

PS: Alle ABS-programs zijn bullshit !

Doe KT, ga op dieet, voeg eventueel cardio toe... voila... abs.

Na een tijdje doet geen pijn meer :p heb nu ook eelt op me knokkels

• Topic Starter Topic Starter
-

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
-

Laatst bewerkt:
3x per week 1 tot maximaal 1,5 uur krachttraining is voldoende als je een goed training schema hebt.
Ik raad je aan een goed fullbody schema 3x per week te volgen (A/B/A - B/A/B).
Voorbeelden zijn Rippetoe, 5x5 Stronglifts, Beginnersschema van Victor Mooren of de beginners routine van All Pro

Terug
Naar boven