MuscleMeat

Blessures

Rubenasher

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m81
Massa
96kg
Vetpercentage
19%
Hallo,

Rare vraag:
Vroeg me af; Heeft iemand hier ooit meegemaakt dat hij z'n bovenlichaam EN onderlichaam niet meer kon trainen door wat voor blessure dan ook? (Dus helemaal niet meer kunnen trainen)
Zou wel eens willen weten wat de kans is dat dit gebeurd.. Aangezien ik wel mijn benen wil blijven trainen als mijn bovenlichaam geblesseerd is en andersom, anders zou ik gek worden.

Bedankt!

Laatst bewerkt:
Momenteel knie en schouderblessure dus traint verre van ideaal

knie maar dit komt niet door het trainen

Een jaar geleden mijn buikwand gescheurd, hiermee een maand lichter mee door kunnen trainen. Maar na de operatie 1,5 maand niet meer kunnen trainen.

• Topic Starter Topic Starter
Een jaar geleden mijn buikwand gescheurd, hiermee een maand lichter mee door kunnen trainen. Maar na de operatie 1,5 maand niet meer kunnen trainen.

Oei.. Hoe is dat gebeurd? Hoeveel massa heb je in moeten leveren als ik vragen mag?

Oei.. Hoe is dat gebeurd? Hoeveel massa heb je in moeten leveren als ik vragen mag?

Door veel afgevallen te zijn een verzwakking van de buikwand. En vaak adem inhoud bij de laatste herhalingen..... Gains verloren? Geen idee, alweer een jaar geleden. In die tijd wel weer aardig wat vet aangezet.

• Topic Starter Topic Starter
Door veel afgevallen te zijn een verzwakking van de buikwand. En vaak adem inhoud bij de laatste herhalingen..... Gains verloren? Geen idee, alweer een jaar geleden. In die tijd wel weer aardig wat vet aangezet.

Als je dat niet meer weet zal je wel niet veel kleiner geworden zijn denk ik.
Of het was gewoon niet zo belangrijk voor je.. zou ook kunnen.
Maar in ieder geval mooi dat het nu beter gaat dan.

Terug
Naar boven