Fitness Seller

Bloed en urine test

• Topic Starter Topic Starter
Veel meer Waterdrinken, een nier is een filter voor uw afvalstoffen die uiteindelijke via uw plasbuis naar buitenkomt.
Als je idd teveel eiwitten eet, heb je er toch niske aan. Want een nier gaat uiteindelijk het teveel aan stoffen gaan afscheiden. ( Gele Pis met schuimlaagske)

Wat gebeurt er nu exact bij u, 210gr protein komt binnen heel wat wordt opgenomen in uw lichaam en de rest passeert bij uw nieren. 90gram protein passeert bij uw nieren die dus extra hard moeten werken om het verwerkt te krijgen richting uw plasbuisj (pijn in onderrug???). Dus niets goed aan teveel eiwitten eten, wordt toch afgescheiden. Kun je evengoed uwe pot whey direct het toilet inkappen.

Verder 12kg in zo'n korte tijd is not bad, natuurlijk als je van 50kg komt gaat het wel redelijk vlot.

heb geen pijn in de onder rug gehad .
Ik drink als kga trainen 2L water in de gym en voor de rest drink ik thuis ook nog wel 2 liter water . ( men urine wit achtig )

---------- Post toegevoegd Wed 20 Mar 2013 om 13:48 ----------

Of er zijn 'volwassen' kwasten die op een forum zeggen nee eet gerust wat meer eiwitten en dan doen die jongeren dat 1 jaar zonder achter het juiste antwoord te komen.

Zou meer water drinken en voorlopig bij jouw gewicht teruggaan naar 150 gr eiwit. Je kan dit gradueel optrekken als je kg bijkomt. Als jij 12 kg bent bijgekomen hoeveel woog je dan eerst :p 49 kg? Vonden ze dat dan wel gezond. Natuurlijk moet je wel luisteren naar je lichaam en nu zeker naar je nieren als de dokter zegt dat je teveel eiwitten eet.

Komt goed maat ;)

ja ik woog echt zo weinig , en zei het ook dat het het begin is en dat het dan snel gaat :)

Teveel water is ook slecht voor je nieren

Terug
Naar boven