XXL Nutrition

bloedneus bij cutten??

SuperSander

Novice
Waardering
0
beste dbbers, ik heb een vraagje...

Ik ben sinds kort begonne met cutten, probeer te mindere op de koolhydrate en calorieen en toch genoeg eiwitten binnen te krijgen. Hierbij gebruik ik als extra steun in de rug scorch v3.
De resultate beginne al zichtbaar te worden, er is echter 1 probleempje...
Waar ik voor mijn cut cker 8(!!) jaar geen bloedneus heb gehad (voor zover ik me kan herinnere pas 1 keer in me leven heeel lang geleden), heb ik de afgelopen 2 dagen al 3 keer een bloedneus gehad.
Ik ben hier natuurlijk niet zo blij mee, maar weet niet zeker of dit te maken heeft met mijn cut en zoja wat kan ik hier aan doen??

vage shit hombre, was je niet een paar keer tegen een vuist aan gekomen met je neus?

Bloedneus

Heb je scorch v3 al eerder gebruikt? Het zou kunnen dat je hier allergisch op reageerd. Wat je kan doen is deze tijdelijk uit je schema halen en kijken of het verandering brengt, zo niet dan kun je het met andere producten doen mocht je die in je schema hebben die je eerder niet had.

Ook kan het misschien een tijdelijk iets zijn. Misschien vanwege je leeftijd en doordat je nog aan het groeien bent? Ik had ze zelf meestal van een half uur tot driekwartier, dokter zei dat het lag aan het feit dat ik aan het groeien was en na een jaar was het over.

Jdarko zei:
Heb je scorch v3 al eerder gebruikt? Het zou kunnen dat je hier allergisch op reageerd. Wat je kan doen is deze tijdelijk uit je schema halen en kijken of het verandering brengt, zo niet dan kun je het met andere producten doen mocht je die in je schema hebben die je eerder niet had.

Ook kan het misschien een tijdelijk iets zijn. Misschien vanwege je leeftijd en doordat je nog aan het groeien bent? Ik had ze zelf meestal van een half uur tot driekwartier, dokter zei dat het lag aan het feit dat ik aan het groeien was en na een jaar was het over.

Yezus! Dat kan lang duren dan haha. Een jaar lang elke driekwartie een bloedneus :D

Door afslankproducten kan je bloeddruk verhogen. Door te hoge bloeddruk kun je bloedneuzen krijgen. Zou dus even naar de huisarts gaan voor een bloeddrukcheck. Ook kan een tekort aan vitamine c voor bloedneuzen zorgen. Dus kijk ook even naar je dieet.

Is ook genetisch maar aangezien je het daarvoor niet had zou ik toch even naar de dokter gaan.
Die kan het 'dichtbranden', klinkt erger dan het is eigenlijk.
Je hebt ook zalfjes en die helpen ook best, ik spreek uit ervaring.

• Topic Starter Topic Starter
ok thnx allemaal, ik wacht het nog een weekje af en als het dan nog steeds blijft ga ik inderdaad maar es naar de huisarts (of stoppe met scorch is misschien wel verstandiger :mad: )

Als het opeens warmer wordt (temperatuur buiten) kon ik het ook wel eens vlaggen hebben (maar ik denk niet dat dat nu de oorzaak is). Heeft te maken met het feit dat je bloedvaten uitzetten en je dus vatbaarder bent voor bloedingen.

SuperSander zei:
ok thnx allemaal, ik wacht het nog een weekje af en als het dan nog steeds blijft ga ik inderdaad maar es naar de huisarts (of stoppe met scorch is misschien wel verstandiger :mad: )

geef het dan maar aan mij :D

Terug
Naar boven