Fitness Seller

Bloedonderzoek, wie laat het wel eens doen?

Jij betaald de zorg toch? Je betaald je blauw aan premies dus als jij een test wilt laten uitvoeren die nog geen 2 euro kost zie ik het probleem niet. En als je huisarts daar een probleem van maakt gooi hem eens voor de voeten aan hoeveel mensen hij bronchitis medicijnen hij voorschrijft terwijl ze roken, bloeddruk verlagende medicijnen voorschijft aan vette mensen die een abonnement hebben bij de febo en te lui zijn om te sporten. Dan nog moeilijk durven doen over een simpele bloedtest (wat in vergelijking maar een schijntje kost!) voor de sportman? ???

Het ligt aan het laboratorium wat er op het aanvraag formulier staat. Bij de een staat testosteron erop en bij de ander is het een apart formulier een notitie van de huisarts behoort ook tot de mogelijkheden.
Grappig dat héb ik hem ook gezegd... Het probleem was namelijk dat ik anabolen had gebruikt dus daarom wil hij mn bloed niet meer laten controleren :rolleyes: . Maar hij zei dat de normen bij alcoholisten en rokers anders lagen.

Maar als dat echt zo weinig kost snap ik niet dat ie er een probleem van maakt...

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:03 ----------

Ik heb het de laatste keer bij PMC in Rotterdam uitgebreid laten doen, incl een 24-uurs urine onderzoek. Het onderzoek zelf werd niet vergoed, het consult met de arts wel.

http://www.preventiefmedischcentrum.nl/medischecheckups
En hoeveel kostte dat?

Maar hij zei dat de normen bij alcoholisten en rokers anders lagen.

Maar als dat echt zo weinig kost snap ik niet dat ie er een probleem van maakt

Iemand die zijn lichaam verdoet met alcohol en roken heeft natuurlijk ook meer recht dan iemand die anabolen gebruikt, aan zijn voeding denkt en veel sport. Hoe durf je zoiets ook te vragen!! ???

Die testen kosten echt zo weinig. Het zijn sterk geautomaticeerde bepalingen waarbij testosteron nog wel een van de duurdere is. Een ALAT bepaling opzichzelf kost bijvoorbeeld maar 4 cent.

Terug
Naar boven