Fitness Seller

bloedwerk

straatsteen

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
88kg
Vetpercentage
12%
Hier mijn uitslag 6 weken na het einde van de nakuur.

natrium 140 (135-145)
kalium 4.1 (3.5-5)
kreatinine 83 (60-110)
asat 24 (0-45)
alat 30 (0-45)
gamma-gt 24 (0-50)
hdl 1.0 (0,8-5)
ldl 2.30 (0-4.3)
testosteron 22.5 (10-55)
fsh 3.8 (2-10)
lh 14.3 (1-8)

Al met al redelijk tevreden. Alleen mijn LH is dus verhoogd. is dit normaal?
Ik had namelijk eerder verwacht dat deze aan de lagen kant zou zijn

wat voor kuur had je, je test is al snel op goeie waarden

• Topic Starter Topic Starter
250 mg test 750 mg bold voor 15 weken

ja vreemd, misschien iets met de leydig-cellen, heb je ook HCG gebruikt ??

Nee, leek me niet nodig bij zo een kuur

De nakuur wat trouwens 5 weken 20mg nolva en 4 weken aromasin.

Laatst bewerkt:
Goed hersteld !

Netjes hoor

weet iemand een verklaring dat mijn LH zo hoog is en wat ik daar tegen kan doen?

Ik zou over een maand nog eens laten prikken, maar wat vond jij van de test+bold kuur?
Maar ziet er netjes uit.

Het was een prima lean mass kuurtje met weinig sides. Ook totaal geen dip in me libido gehad in de nakuur.

Had zelf het idee al dat ik goed hersteld was, bleek dus ook zo te zijn na het bloedwerk. Maar ik maakte me alleen een beetje zorgen dus over die LH.

Het lijkt me ook dat na een kuur deze aan de lage kant zou moeten zijn ipv verhoogd of klopt dat niet?

Heb laatst ook o.a. mijn LH laten prikken na een test-deca kuur. Bloedwerk was 5 weken na afloop van de PCT en ook bij mij was LH boven de grenswaarde en testosteron OK (weliswaar meer aan de onderzijde, maar toch oke).

Niks om je zorgen om te maken imo. Wees blij dat alles inclusief je hpta weer goed draaiende is. Het moet zich toch allemaal nog even normaliseren.

Nette waardes allemaal, verbaast mij dat je leverwaarden ook binnen referentie zitten aangezien ze zeggen dat nolva ook de lever belast.

LH en FSH fluctueren enorm kan je zo bijna niks van zeggen..

bedoel je dat het per uur/dag/week kan verschillen?

ziet er netjes uit. Maar zou als ik jou was langer wachten,6 weken is vrij kort. Beter nog eens na 2,5 maanden

is normaal dat je LH hoog is na een kuur. zolang dat je lichaam vindt dat er niet genoeg testosteron in je lichaam zit, zal je hypofise LH produceren. ik zou denken dat je een goed werkende hypofise hebt. Tijdens een kuur zijn LH-FSH zeer laag omdat er exogeen testosteron in je lichaam zit.

wat was je kuur eigenlijk precies als ik vragen mag?

is normaal dat je LH hoog is na een kuur. zolang dat je lichaam vindt dat er niet genoeg testosteron in je lichaam zit, zal je hypofise LH produceren. ik zou denken dat je een goed werkende hypofise hebt. Tijdens een kuur zijn LH-FSH zeer laag omdat er exogeen testosteron in je lichaam zit.

bedankt hier heb ik wat aan.

dus waarschijnlijk zal mijn test dus nog hoger gaan ondanks dat het al op nette waardes ligt bedoel je daarmee?

je hebt ook mannen die te weinig testosteron hebben en constant hoge LH-FSH waardes. die mannen hebben een probleem dat de teelballen niet goed werken en daarom produceert het lichaam teveel stuurhormonen. dat zijn de mannen die ook geen baat hebben bij nolva of clomid maar exogeen testosteron toegediend krijgen om normale testosteronwaardes te hebben. dit maar ter informatie.

Terug
Naar boven