MuscleMeat

BMW power

echte auto's voor woon-werkverkeer?
:lol:

mooi me like Bmw :D

Maar is toch wel altijd leuk dat iedereen denkt dat hun BMWtje 3serie net zo snel is als die. Tot er een civicje van 3keer zo goedkoop naast hun komt en ze met 2body lenghts uit rijd.

Gruwlijke bmws trouwens maar hoe weet je dan die gele zo snel is je hebt hem niet zien rijden ????

Kan die kerel in die skyline niet schakelen? WTF man

Zoveel pk's zijn toch niet eens boeiend meer? 1000pk... je kunt het niet eens meer bevatten :p Durf te wedden dat in een wedstrijdje (mét bochten) een BMW 335i met maar 300pk sneller is. Turbogat van die auto's is niet te hakke

wat een halve gare bmw s. Bouwen ze leuke zeigrilletjes in die niet eens in dat model horen! zie laatste filmpje.

ik vind het maar niks die oude bmw s. koop dan een nieuw model. ik spraar overigens liever even door voor een porsche 911 turbo. 2dehands wel is waar.

skyline; NTB!

ziekelijk snel

m3 e46 cabrio ftw :) :heart:

Ik zou hem nog mogen krijgen, vandaag zag ik 1,68 €/L benzine op de tankstations:)
70 liter bezine = 117,60 € voor een volle bak, die er heel snel door is met zo een wagen.

Handig die Skyline, daar kan je meteen de strijk op doen op die strijkplank vanachter :thumbs:. Nee, even serieus, nice rides:).

Oude m3 + heel veel dure rommel = 200.000 euro? of meer waarschijnlijk.

Koop dan een Porsche ofzo??? Of een corvette... zit je voor krap een ton op de 300. Met zo'n m3 kun je alleen aankomen bij de turk op de hoek en de scooterkindjes uit het park.

ik vlam ze

Oude m3 + heel veel dure rommel = 200.000 euro? of meer waarschijnlijk.

Koop dan een Porsche ofzo??? Of een corvette... zit je voor krap een ton op de 300. Met zo'n m3 kun je alleen aankomen bij de turk op de hoek en de scooterkindjes uit het park.

helemaal met je eens, voor 2 ton koop je ook een prachtige 2de hands F430 of DB9 toch ff wat meer auto en meer sT dan zo`n oude E36

helemaal met je eens, voor 2 ton koop je ook een prachtige 2de hands F430 of DB9 toch ff wat meer auto en meer sT dan zo`n oude E36

Goed, maar wie hier heeft 2 ton te besteden aan een auto?
Oude Bmw m3 kost je mss ongeveer 10 000euro, de iets nieuwere heb je al vanaf 20 000euro, van welke andere auto kan gezegd worden dat je voor die prijs zoveel rijplezier EN genoeg zitplaatsen hebt voor de kinderen:p

mensen met zulke auto's zijn gewoon liefhebbers pur sang van bmw. daarnaast smaken verschillen nu eenmaal en dat is maar goed ook, anders was het ook zo saai :)

Geef mij maar audi :p

Terug
Naar boven