AndroidHealthClinic

BMW power

een ''gewone'' 911 turbo heeft 480 pk.
koppel; max 620 NM + 0verboost van 60NM voor 10 seconde
van 0 naar 100 3.7 seconde
van 60 naar 100 1 seconde.

wel is waar minder pk dan jou mz3. maar zet ze maar eens naast elkaar op een circuit. Dan zie je wat voor beest de 911 is.

en dan nog niet te spreken over de GT series

verder no offence tegen m3 uitvoeringen of m5 uitvoeringen. want het zijn natuurlijk gewoon beesten van auto s

Goed, maar wie hier heeft 2 ton te besteden aan een auto?
Oude Bmw m3 kost je mss ongeveer 10 000euro, de iets nieuwere heb je al vanaf 20 000euro, van welke andere auto kan gezegd worden dat je voor die prijs zoveel rijplezier EN genoeg zitplaatsen hebt voor de kinderen:p

de mijne :D

S4 Avant Biturbo

Heb hem voor een prikje kunnen kopen, 14500€.
75000Km op de teller.
Bj.2000.

dat is versie met 321 pk toch?

heel weinig centen dan. zelfs in dld betaal je er toch al snel meer voor. en daar betalen ze geeneens bpm

1000pk, ben je dus geen kloten mee. Revisie om de ?km en je krijgt dat nooit aan de grond. Vraag mij af welk diff daar inzit, moet wel 100% sper zijn. Moet leuk zijn om in de regen een bochtje te nemen.
Met 400pk met 90% sper en slicks kan je al niet volgas wegacceleren in 2de na een bocht. Te veel is te veel, of het is dat je echt een kick blijft krijgen van rechtdoor te sprinten.

Niet serieus zeker?
Vorige S4 is trouwens wel een onderstuurbak.
Nieuwe schijnt beter te zijn. Maar heeft een elektronisch gaspedaal, kan je dus niet links mee remmen, ook leuk :s

dat is versie met 321 pk toch?

heel weinig centen dan. zelfs in dld betaal je er toch al snel meer voor. en daar betalen ze geeneens bpm

Ja is 321pk versie.
I now dus direct opgeladen:D
Heb er een airbox van G-power opgezet, uitlaatje van eisenmann en chiptuning en lsd doors
Op de test bank 360pk

1000pk, ben je dus geen kloten mee. Revisie om de ?km en je krijgt dat nooit aan de grond. Vraag mij af welk diff daar inzit, moet wel 100% sper zijn. Moet leuk zijn om in de regen een bochtje te nemen.
Met 400pk met 90% sper en slicks kan je al niet volgas wegacceleren in 2de na een bocht. Te veel is te veel, of het is dat je echt een kick blijft krijgen van rechtdoor te sprinten.

Niet serieus zeker?
Nieuwe schijnt beter te zijn. Maar heeft een elektronisch gaspedaal, kan je dus niet links mee remmen, ook leuk
:s
Meneertje "ik-kijk-graag-naar-top-gear-om-zo-mijn-mening-over-auto's-te-kunnen-geven-terwijl-ik-nog-nooit-in-een-S4 -lomp-genoeg-gestuurd-heb-om-dat-zelf-op-te-merken

:D

BTW, die M5... kgok op Eisenman uitlaatsysteem. Kennis van ons heeft een M6 (zelfde blok als een M5), zowat hetzelfde geluid uit het uitlaatje.

Meneertje "ik-kijk-graag-naar-top-gear-om-zo-mijn-mening-over-auto's-te-kunnen-geven-terwijl-ik-nog-nooit-in-een-S4 -lomp-genoeg-gestuurd-heb-om-dat-zelf-op-te-merken

Nee, ik vind top gear niet echt relevant om auto's te beoordelen. Meer show dan autoprogramma.
En ik heb idd nog niet in een S4 gereden, maar kan er mij wel wat bij voorstellen, met een motor die bijna door de grill steekt. En lomp sturen, valt wel mee ;)

ik heb een S4 avant Biturbo van 1999 silver nogaro/black interieur

Chipped door Hartog-Tuning in alkmaar + Dual Cat-back uitlaat

330pk/540Nm

chemical ali heeft wel gelijk, is een onderstuur bak bij extreem sportief gebruik maar volgende week komt er een eibach Pro kit onder + sway bars , dit zou al dag en nacht verschil moeten zijn!

2us8upc.jpg

2q0k77q.jpg

dw904.jpg

vette kar Beast :thumb:
Je kan mss nog je batterij in de koffer leggen, scheelt ook weer wat gewicht vooraan. En ophangrubbers veranderen doet ook wat.

ik heb een S4 avant Biturbo van 1999 silver nogaro/black interieur

Chipped door Hartog-Tuning in alkmaar + Dual Cat-back uitlaat

330pk/540Nm

chemical ali heeft wel gelijk, is een onderstuur bak bij extreem sportief gebruik maar volgende week komt er een eibach Pro kit onder + sway bars , dit zou al dag en nacht verschil moeten zijn!
pics

Hmm, ik heb alleen de nieuwe S4 gereden (cabrio, ding ziet er niet uit BTW) En die vond ik echt niet onderstuurd oid (had nog standaard onderstel).

BTW, Beast:
Ik stel voor dat je een stel K04(+bijbehorende inlets) uit een RS4 koopt en een stel downpipes... Dan heb je een serieus vermogen (ongeveer 400pk!)

thanks!

bwa ik laat alles zo, belgische keuring is zooi!!! voor zo stommiteiten kunnen ze em zelfs afkeuren, binnekort moet men cat back er al onderuit als ik naar de keuring moet!

Hmm, ik heb alleen de nieuwe S4 gereden (cabrio, ding ziet er niet uit BTW) En die vond ik echt niet onderstuurd oid (had nog standaard onderstel).

BTW, Beast:
Ik stel voor dat je een stel K04(+bijbehorende inlets) uit een RS4 koopt en een stel downpipes... Dan heb je een serieus vermogen (ongeveer 400pk!)

dude... ik ben al op de hoogte hoor hèhèhè.

ik ben freak qua autos, nog meer dan bodybuilding, alles ligt hier al klaar voor montage, ik moet alleen nog wat gadgets hebben en kwacht tot september als ik naar keuring ben geweest.

ik heb K04 RS4's, AWE 2.5 downpipes ,alu side mount intercoolers,inlets,rs4 injectoren ...

ik ga idd voor +- 420-440 pk op de krukas !

nu nog ff wat geld sparen voor 993 remmen vooraan, die zijn bolt on!

dude... ik ben al op de hoogte hoor hèhèhè.

ik ben freak qua autos, nog meer dan bodybuilding, alles ligt hier al klaar voor montage, ik moet alleen nog wat gadgets hebben en kwacht tot september als ik naar keuring ben geweest.

ik heb K04 RS4's, AWE 2.5 downpipes ,alu side mount intercoolers,inlets,rs4 injectoren ...

ik ga idd voor +- 420-440 pk op de krukas !

nu nog ff wat geld sparen voor 993 remmen vooraan, die zijn bolt on!

Das idd gruwelijk vermogen :D
Heb je goede ervaringen met Hartog? Een maat van me wil zijn TDI chippen.
Hij werkt met een G-tech meter ipv met rollenbank toch? Werkt dat net zo precies?

Niet serieus zeker?
Nieuwe schijnt beter te zijn. Maar heeft een elektronisch gaspedaal, kan je dus niet links mee remmen, ook leuk :s

niet links meer remmen?
je bedoelt toch niet met je linker voet of wat?

Das idd gruwelijk vermogen :D
Heb je goede ervaringen met Hartog? Een maat van me wil zijn TDI chippen.
Hij werkt met een G-tech meter ipv met rollenbank toch? Werkt dat net zo precies?

ja hartog werkt met zen hart aan je wagen, alleen lassen vind ik em net ietsje minder maar niet slecht ofzo.
chippen is hij echt super, even goed als JD met VAG wagens

sja is die correct die gtech, ik zit op veel US fora en ik zit met mijn vermogen gewoon waar die zou moeten zitten voor stage II setup.

kzou es op een bank moeten gaan, maargoed wat is juist... en verder nog die pk's zijn meer een indicatie van vooruitgang, dus bv je wagen word voor de meting gemeten op 265 en erna op 340 dan weet je dat je 75pk winst hebt. kan goed zijn dat bank A: 328 aangeeft en bank B: 345 en bank C: 334 , hangt ook van weer,vochtigheid,omgeving enz af ...

ik weet wel dat hartog men RS4 swap mag doen want ik ben echt content van zen remapping en werkwijze! zeer correct persoon!

Terug
Naar boven