AndroidHealthClinic

Body Builder gezocht voor fotoshoot

anzuri

Novice
Waardering
0
Het wordt uitgevoerd in een professionele studio en in samenwerking met een visagiste op FTP basis (dus je krijgt geen geld maar de foto voor je tijd).

Ik weet niet of ik op de juite site terecht ben met mijn vraag, maar zou jullie hulp willen gebruiken.

Laatst bewerkt:
Het is TFP, Time For Prints. FTP is heel wat anders ;)

FTP = File Transfer Protocol :D

anzuri... je zult nogal wat zever tegemoet komen vooraleer je een serieuze kandidaat vind denk ik... jammer voor je.

Anders vraag je ons "Model" botje

:roflol:

Botje wil wel. Gaat immers alleen om bovenlichaam :D sorry Bot, kon het niet laten :D

heb je een beach boy nodig, of een echte bodybuilder.....?
dus een monster of gewoon een mooi lichaam...?

Was het thema van de shoot? Is het gewoon staan en poseren of wat?

Hmmmm azuri ?? ben je er nog.....:rolleyes:...wel je topic checken meisje / mevrouw :D

roxxe lijkt mij een geschikt kandidaat :banana: :kiss:

ik zou Kukishu iig niet nemen,,

ik ben natuurlijk wel een goede optie,, maar heb wel minstens een mooi bedrag nodig voor ik mn spieren mooi tot uiting in je photoshoot wil laten komen:D

En dan kom je daar, wordt je overmeesterd door 3 vetz*kken van gasten, trekken je naar binnen en gaan je poepertje uitwonen. Met dit soort advertenties gaat er èèn antwoordend lampje branden...

GAY SEARCH ALERT

Wat hij er nog niet bij heeft gezegd is dat je wel bloot moet. Het zal functioneel naakt zijn dus je plasser hoeft niet stijf.

gr
De fotostudio.

BOTJE DIT IS JE KANS!

Terug
Naar boven