MuscleMeat

Body en fit shop respect topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

jere

Advanced Bodybuilder
Waardering
16
Vetpercentage
10%
Kwou toch even dit topic openen ,

Na 2 jaar trouwe klant te zijn van body en fitshop en de zoveelste bestelling geplaatst te hebben ,liep er toch iets mis nl een verkeerd produckt geleverd...

Nou ja goed vergissen is menselijk ;) dus ik pmtje gestuurd na B&f ,waarbij deze beloofde bij de volgende bestelling een extra te doen ...

Vandaag mijn bestelling toegekomen en was aangenaam verrast,Dit noem ik nu TOPSERVICE:1e:

Mensen die deze tijd nog zo van hun woord zijn kom je nog maar zelden tegen ...

Doe zo verder Body en Fitshop!!:bow:

ps (kheb geen aandelen bij hun) :p

Laatst bewerkt:
En nu het nieuws: hielenlikker wil gratis sampels scoren van B&F

• Topic Starter Topic Starter
kvind alst het goed is dat het ook mag gezegd worden :)

leuk toon eerst respect door de firmanaam juist te schrijven :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
oeps foutje:p

Graag gedaan! Ik geef inderdaad iedereen een ''fitschop'' als ze hier weggaan. Zijn ze gelijk weer in shape! :D

-Leon

wat is een fitschop?

Bestel inmiddels alweer een 9-tal jaar regelmatig bij B&F. Uitstekende service.

Leon, over dat 'geeltje'....Ik neem aan dat je geen guldens bedoelt? Daar heb ik niks meer aan he.

Like. Wil er ook best wat over zeggen, mag idd wel eens gezegd worden. Kwam al jaren regelmatig in de winkel in Zwolle. En naast dat de service en produkten van hun heel goed is heb ik de visie van de jongens als aangenaam ervaren. Want wie durft het nu aan om een jongen van 8 jaar te sponsoren? Body en fitshop dus! Mijn (nu nog) kleine jongen traint dagelijks met de door hun gesponsorde trainingsmaterialen. Little boys gonna get big with body en fitshop..:thumbs:

Body & Fitshop is sowieso de beste, gister weer een bestelling gedaan. Altijd goede service en de beste prijs/kwaliteit verhouding. Ik dacht tot 2 minuten geleden dat jullie geen sectie hadden op de site voor straps handschoentjes etc, maar nu zie ik het. Hoe kan je het makkelijkste via het menu bij de Accessoires komen, want hierdoor heb ik mijn straps al ergens anders gekocht, was makkelijker geweest als ik het meteen op de voorpagina kon zien of ben ik heel scheef? Ohja waar is de shaker pro gebleven? :P

Laatst bewerkt:
Body & Fitshop is sowieso de beste, gister weer een bestelling gedaan. Altijd goede service en de beste prijs/kwaliteit verhouding. Ik dacht tot 2 minuten geleden dat jullie geen sectie hadden op de site voor straps handschoentjes etc, maar nu zie ik het. Hoe kan je het makkelijkste via het menu bij de Accessoires komen, want hierdoor heb ik mijn straps al ergens anders gekocht, was makkelijker geweest als ik het meteen op de voorpagina kon zien of ben ik heel scheef? Ohja waar is de shaker pro gebleven? :P

Bedankt voor alle complimenten! We zijn druk bezig met een nieuwe website, dus binnen een maand verwacht ik het online! :)

Pro Shaker is helaas even uitverkocht, maar komt ook terug! :)

-Leon

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jan 2012 om 13:32 ----------

Like. Wil er ook best wat over zeggen, mag idd wel eens gezegd worden. Kwam al jaren regelmatig in de winkel in Zwolle. En naast dat de service en produkten van hun heel goed is heb ik de visie van de jongens als aangenaam ervaren. Want wie durft het nu aan om een jongen van 8 jaar te sponsoren? Body en fitshop dus! Mijn (nu nog) kleine jongen traint dagelijks met de door hun gesponsorde trainingsmaterialen. Little boys gonna get big with body en fitshop..:thumbs:

Na het zien van zijn laatste filmpje moeten we wel! Anders komt hij ons halen! :(:D

-Leon

Body & Fit wat kenk zeggen topwinkel :) niks meer aan toe te voegen wat nog niet gezegd is, alles gewoon goed :D

Kwou toch even dit topic openen ,

Na 2 jaar trouwe klant te zijn van body en fitshop en de zoveelste bestelling geplaatst te hebben ,liep er toch iets mis nl een verkeerd produckt geleverd...

Nou ja goed vergissen is menselijk ;) dus ik pmtje gestuurd na B&f ,waarbij deze beloofde bij de volgende bestelling een extra te doen ...

Vandaag mijn bestelling toegekomen en was aangenaam verrast,Dit noem ik nu TOPSERVICE:1e:

Mensen die deze tijd nog zo van hun woord zijn kom je nog maar zelden tegen ...

Doe zo verder Body en Fitshop!!:bow:

ps (kheb geen aandelen bij hun) :p

hier hetzelfde!
ze moeten alleen wel die shakers met die ronde draaidoppies er voor altijd uit laten. die sluiten haast elke x niet goed af (geeft een hoop zooi en plak)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven