Fitness Seller

Body en fit shop respect topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
topwinkel, topservice & advies. foutjes worden altijd direct in orde gebracht,
zo zouden er een pak meer mogen zijn hoor :D

wtf is dit voor phaggot adoratie topic echt....

Om te zeggen wat voor overdreven topic dit is ? Of mag je alleen posten als je dezelfde menig bent toegedaan als de opener ?

JA dont get me wrong; ik vind BFshop( en ook andere als xxl goede webshops) maar elke x dat geslijm enzo.... wtf doe chill.
als je echt je opwinding niet voor je kunt houden, kun je altijd ook nog een PM sturen naar de desbetreffende shop.

Vind het ook een beetje slijmie slijmie.

Elke webwinkel op dit forum doet alles snel, tegen een goede prijs en met goede producten.
:roflol: :roflol: oké er is wel wat van aan hehe. vind het soms ook wel veel geslijm. vooral de battles tussen de sponsors soms :rolleyes: achja, ze hebben allemaal hun voordelen & kwaliteiten ;)

Foutje, bedankt! :)

-Leon

Laatst bewerkt:
goede kick

Oeps, verkeerde topic!Sorry. :)

-Leon

Verdomme wat een snelheid :) Ik woon in Belgie en had donderdagavond om 20u besteld ... Dacht dat ik het pas dinsdag ofzo zou ontvangen! Komen ze het vrijdag al leveren !

Mijn volgende bestelling volgt morgen of overmorgen al :)

Verdomme wat een snelheid :) Ik woon in Belgie en had donderdagavond om 20u besteld ... Dacht dat ik het pas dinsdag ofzo zou ontvangen! Komen ze het vrijdag al leveren !

Dank je wel! :thumbs:

-Leon

had 15 Variety Sachets Pack + Gratis Shaker paar dagen gelden besteld, zitten echt lekker smaken tussen! denk dat ik 4kg banaan ga bestellen :) maar die shake beker lekt elke keer... zit alles er onder, heb hem al helmaal schoongemaakt kijken of hij 100% sluit. maar blijft lekken, enig idee waar van dit zou kome?

had 15 Variety Sachets Pack + Gratis Shaker paar dagen gelden besteld, zitten echt lekker smaken tussen! denk dat ik 4kg banaan ga bestellen :) maar die shake beker lekt elke keer... zit alles er onder, heb hem al helmaal schoongemaakt kijken of hij 100% sluit. maar blijft lekken, enig idee waar van dit zou kome?

Heb ik ook iedere keer, heb nog veel van die oude en die bevallen beter!

Misschien leuk om dit verhaaltje te delen. Bestelde een tijdje geleden mijn pot cream and cookie milshake whey en muscle protect. Het was laat in de avond, had de tijd trouwens niet in de gaten. Ik ging er van uit dat ze zo laat in de avond de bestelling niet zouden verwerken. Dus ging met mijn broer de dag daarna boodschappen doen en er was dus niemand thuis. We komen op de parkeerplaats aan bij ons thuis na het boodschappen doen.

Ik zie ineens een koerier weglopen met een doos in zijn hand, die doos leek behoorlijk veel op de kenmerkende B&F doos. Dus ik ren naar die gast toe, ik zeg HEY! is dat voor "adres+naam", hij zegt "ja dat is voor hem". Dat ben ik!:) snel een handtekening gezet en mijn spul meegenomen. Ik dacht wow dat is snel verwerkt:) Hij had trouwens al een "we hebben u gemist" papiertje door mijn brievenbus gegooid:). Haha was wel erg toevallig dat ik net op dat moment terug kwam van het boodschappen doen.

+1 alleen jammer dat postnl het soms verkloot.

Ik zet hier een slotje op, want in principe houden we het 1 sticky topic per sponsor aan. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven