- Waardering
- 4.751
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

waarom post je er dan

Vind het ook een beetje slijmie slijmie.
Elke webwinkel op dit forum doet alles snel, tegen een goede prijs en met goede producten.
oké er is wel wat van aan hehe. vind het soms ook wel veel geslijm. vooral de battles tussen de sponsors soms
achja, ze hebben allemaal hun voordelen & kwaliteiten 
Verdomme wat een snelheidIk woon in Belgie en had donderdagavond om 20u besteld ... Dacht dat ik het pas dinsdag ofzo zou ontvangen! Komen ze het vrijdag al leveren !
Mijn volgende bestelling volgt morgen of overmorgen al![]()
maar die shake beker lekt elke keer... zit alles er onder, heb hem al helmaal schoongemaakt kijken of hij 100% sluit. maar blijft lekken, enig idee waar van dit zou kome?had 15 Variety Sachets Pack + Gratis Shaker paar dagen gelden besteld, zitten echt lekker smaken tussen! denk dat ik 4kg banaan ga bestellenmaar die shake beker lekt elke keer... zit alles er onder, heb hem al helmaal schoongemaakt kijken of hij 100% sluit. maar blijft lekken, enig idee waar van dit zou kome?
snel een handtekening gezet en mijn spul meegenomen. Ik dacht wow dat is snel verwerkt
Hij had trouwens al een "we hebben u gemist" papiertje door mijn brievenbus gegooid
. Haha was wel erg toevallig dat ik net op dat moment terug kwam van het boodschappen doen.Verdomme wat een snelheidIk woon in Belgie en had donderdagavond om 20u besteld ... Dacht dat ik het pas dinsdag ofzo zou ontvangen! Komen ze het vrijdag al leveren !
Mijn volgende bestelling volgt morgen of overmorgen al![]()