XXL Nutrition

Body en fitshop goede service!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Totally agree!! Grootste assortiment, laagste prijzen en de beste service. Prima webwinkel, al jaren een vertrouwd adres :)

Ok heel leuk, maar waarom daar voor een apart topic openen :) ?

omdat ze inderdaad ook al de beste zijn!

Ze zijn echt vrijgevig wat samples betreft.
Rond de kerstperiode ging ik naar hun website om een leuke bestelling in elkaar te zetten.
Volgende dag kreeg ik een telefoontje dat een doos was gekomen. Ik dacht, oh dat is zeker mijn bestelling.
Na werk ging ik thuis om te kijken of mijn bestelling compleet was en ik schrok me de t*ring! :D
De doos zat vol met samples (zonder er naar te vragen), en ik wed erop dat er andere mensen waren die ook dezelfde doos hadden gekregen.

Hier is het:

xfak36.jpg

Het is zeker de goedkoopste en niet alleen in huismerken maar ook A-merken en dat vind ik zeker intressant

Lol, die "kado's" heb je zelf uitgezocht dus zo'n verassing was dat niet @ OP

En voor de rest spreekt hun service toch gewoon als waar B&F voor staat, had je geen topic voor hoeven openen.

laagste prijzen en de beste service

Heb hem enkele weken geleden ook besteld :D supergoede whey + service

---------- Post toegevoegd Wed 21 Mar 2012 om 19:04 ----------

omdat ze inderdaad ook al de beste zijn!

Ze zijn echt vrijgevig wat samples betreft.
Rond de kerstperiode ging ik naar hun website om een leuke bestelling in elkaar te zetten.
Volgende dag kreeg ik een telefoontje dat een doos was gekomen. Ik dacht, oh dat is zeker mijn bestelling.
Na werk ging ik thuis om te kijken of mijn bestelling compleet was en ik schrok me de t*ring! :D
De doos zat vol met samples (zonder er naar te vragen), en ik wed erop dat er andere mensen waren die ook dezelfde doos hadden gekregen.

Hier is het:

http://i42.tinypic.com/xfak36.jpg

OW zon doos wil ik ook wel :D wat heb je drvr moeten doen? :p

Heb hem enkele weken geleden ook besteld :D supergoede whey + service

---------- Post toegevoegd Wed 21 Mar 2012 om 19:04 ----------

OW zon doos wil ik ook wel :D wat heb je drvr moeten doen? :p

Wachten op de volgende kerstperiode?:P

Wie weet krijgen we paaseieren gevuld met whey, van de week! :meal:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb een tattoo van B&F genomen, vraag maar aan leon.

I love B&F ... service communicatie, prijzen en levering alles is top!

Mijn 4 kg whey is bijna op (strawberry), dus ik zal maar weer eens bestellen. Welke smaak zal ik nu eens proberen? Wat is een echte aanrader?

Dank jullie, voor de complimenten mannen!:)

De nieuwe Whey Perfction Chocolate Coconut Bounty is echt een aanrader. :)

Die chocolat coconut bounty klinkt egt heerlijk :D Kan ik hiervan een sample krijgen ofz? Want het lijkt me zo stom om ineens 4kg van een smaak te bestellen die ik dan niet mag..

Ik zet hier een slotje op, want we willen in principe maar 1 (sticky) topic per sponsor aanhouden. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven