AndroidHealthClinic

Body Fat Calliper

Gutsu

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m72
Massa
70kg
Vetpercentage
11%
ik ben nu al een tijdje aan het zoeken voor zo een body fat calliper en heb uiteindelijk besloten om op het internet te kopen.
dat boek van Tom venuto zei dat ik eens op [Link niet meer beschikbaar] moest kijken. het toestel zelf kost 17.50$ maar om het naar hier te laten vervoeren kost het 95$ EXTRA :O
ik heb al in een supliment winkel gekeken maar daar hebben ze het niet.
zou iemand mij een winkel kunnen zeggen? liefst in de buurt van leuven en binne belgie.
of een website waar de verzendings koste niet zo hoog zijn?
ik kan wel alleen online betalen met pay pall dus liefst zien dat dat gaat anders ben ik er nog niet mee geholpen =/
hartelijk bedankt

Diverse boardsponsors hebben die ook en dan met weinig of geen verzendkosten.

Shocking news? En doe eens moeite en schrijf een normaal verhaal, het lijkt wel alsof je het door een vertaalmachine hebt gehaald.

Bodystore verkoopt dat ding volgens mij sowieso, Body en Fitshop volgens mij ook.

• Topic Starter Topic Starter
Shocking news? En doe eens moeite en schrijf een normaal verhaal, het lijkt wel alsof je het door een vertaalmachine hebt gehaald.
srry als ik veel hollands lees begin ik dat er een beetje tussen te gooien en dan er nog een beetje chat taal er tussen en dan nog proberen beleefd te blijven dan krijgt ge deze rotzooi
srry
mercy voor de snelle reply's effe opzoeke

en ik vond 95$ verzend kosten redelijk shocking dat dat daar in grote rode letter naast ging staan had ik nie verwacht

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven