XXL Nutrition

Body&Fit,SUPER BEDANKT!

mtw21

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
11%
Even me dank uiten na body en fit,vorige week een pot Whey besteld van gold standard,maar met me stomme kop hem te snel in het winkelmandje geplaats wat als gevolg had dat ik dus per ongeluk banaan kreeg,het is niet me lievelingssmaak maar het kan er mee door,alleen ik ben nu elke keer als ik me Whey neem,kots en kots misselijk,wat ik normaal nooit heb gehad bij coockies en cream. even een topic geplaatst wat het misschien kon wezen,na een aantal opmerkingen kreeg ik opeens deze

''@MTW21

Je mag mij een PM sturen met het referentienummer van die bestelling. Dan stuur ik je Gratis een pot Whey Perfection 2270 gram in Cookies:)

Dan ben je meteen verkocht:zuip: ''

Dat noem ik nou dus service,ik wist dat body en fit top was maar dit is echt super! thanks guys

maarten

Kijk dat is service!
En dat jij daar een topic over aan maakt is nattuurlijk helemaal positive reclame voor ze! :p (verdient nattuurlijk)

Goede service.

Denk dat dat ook wel nodig is met alle concurrentie, maar dat is alleen maar goed :)

Top service!

Ja ik ben toch vies gezind op bnf. Omdat er weer een fout zat in het mistercash deel, heb ik geen mail gehad voor mij bevestiging te geven of alles in orde was. Opzich geen probleem, was wel al 2e keer. Stuur dus ook deze keer even een mail en krijg als antwoord en helemaal ****ed up iets van TNT trackservice met geen opmaak, gelukkig dat ik geen leek ben of zou er niets van snappen.
Maar waar ik me aan ergerde was het feit dat er gewoon gereplyed werd met een tnt tabbeletje, zonder een enkel woord te typpen. Noem me een mierenneuker maar ben professionelere dingen gewend van bnf.

Ja ik ben toch vies gezind op bnf. Omdat er weer een fout zat in het mistercash deel, heb ik geen mail gehad voor mij bevestiging te geven of alles in orde was. Opzich geen probleem, was wel al 2e keer. Stuur dus ook deze keer even een mail en krijg als antwoord en helemaal ****ed up iets van TNT trackservice met geen opmaak, gelukkig dat ik geen leek ben of zou er niets van snappen.
Maar waar ik me aan ergerde was het feit dat er gewoon gereplyed werd met een tnt tabbeletje, zonder een enkel woord te typpen. Noem me een mierenneuker maar ben professionelere dingen gewend van bnf.

Tja als je, je daar al druk over maakt. Zal je best een k*t leven hebben.

Goede service bij B&F!

Service bij B&F is altijd top , er gaat weleens een enkele keer iets mis met een verkeerde smaak ofzo maar als je even contact met ze opneemt maken ze het MEER dan goed. Ik bestel nergens anders meer...

Ja dat is BodyenFitshop, kwaliteit en service op eenzame hoogte!:)

Ik heb laatst strawberry shake besteld, en word er de laatste tijd een beetje misselijk .. Nee geintje.. :D
Heb al tig keer besteld bij Bodyenfitshop en krijg altijd precies wat ik besteld heb.. ben erg tevreden over de snelle levering en correcte service!
TOPbedrijf IMHO!

Altijd goede service gehad. En krijg altijd erg veel samples:).

Nou nou, de wereld zal vergaan. :eek:

Bedrijven waar veel bestellingen uitrollen, daar kan altijd iets mis gaan.
Maar goed, jij zult wel de enige persoon in de wereld zijn die nooit iets fout doet. ;)

Body en Fitshop :thumbs:

Dank u, voor de mooie complimenten heren!!:)

(mistercash is overigens opgelost)

Verbaast me niets van B&F. Beste supplementen boer van Benelux , met een geweldige klant vriendelijkheid. Ik kreeg zonder problemen een extra shakebeker bij me bestelling.
Heb zelf al een paar nieuwe klanten geregeld voor B&F :D.

Deze post heeft me overgehaald volgende bestelling eens bij B&F te plaatsen, normaal ga ik standaard naar xxl, zag geen rede om ergens anders te bestellen (ook gewoon prima service) maar dergelijke klantvriendelijkheid moet beloond worden. Volgende pot wordt een Whey Perfection :p

Dank je:)

---------- Toegevoegd om 14:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:20 ----------

Verbaast me niets van B&F. Beste supplementen boer van Benelux , met een geweldige klant vriendelijkheid. Ik kreeg zonder problemen een extra shakebeker bij me bestelling.
Heb zelf al een paar nieuwe klanten geregeld voor B&F :D.

Dat waarderen we!:) Thanks

Mooi mooi :p Maar waar blijft mijn gratis whey jongens ? :p

En dit is gewoon puur B&F. :thumbup:

Ze zullen echt geen 2x nadenken om iemand een plezier te doen dat doen ze gewoon meteen. Ze geven al zoveel weg als je kijkt naar hun mooie huismerk waar ik groot fan van ben, de lage prijzen, gratis verzendkosten en nog is altijd klaarstaan om goed advies te geven en hun mede liefhebbers te helpen.

Dit is echt niet reclame maken of iets in die richting dit is gewoon hoe B&F (Leon en Ilco) &co altijd zijn en dat is gewoon top!

Whey perfection cookies > Gold standard.

:thumbs:

Terug
Naar boven